اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری یادواره شهدای زن استان سمنان

"آلاله‌های فاطمی" به دیار قومس معنویت بخشید

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای زن استان سمنان با عنوان "آلاله‌های فاطمی" با حضور خانواده‌های شهدا، بسیجیان و جمع کثیری از مردم در مسجد الزهرای سمنان برگزار شد.

"آلاله‌های فاطمی" به دیار قومس معنویت بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه نژادلو، همسر و هم‌رزم شهید خالصی پیش از ظهر امروز در این مراسم به تجلیل از هشت تن از شهدای زن استان سمنان پرداخت و گفت: زنان در هشت سال دفاع مقدس پا به پای مردان در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل حضور داشتند.

این راوی دفاع مقدس ضمن یادآوری قسمتی از زندگی شهیده سال "شهید ناهید فاتحی‌کرجو" که از او به عنوان سمیه کردستان یاد می‌کنند، افزود: ایستادگی این بانوی جوان در دفاع از حجاب و عفاف  و خصوصاً در دفاع از امام خمینی(ره) الگوی همیشگی بانوان ایرانی‌خواه بود.

نژادلو به بیان خاطراتی از حضور زنان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و افزود: اکنون نیز صحنه دفاع تغییر پیدا کرده و زنان و دختران مسلمان ایرانی در عرصه جنگ نرم تمام عیار دشمن باید به دفاع مقدس و شایسته اقدام کرده و دشمن را ناامید نمایند.

فرمانده سپاه شهرستان سمنان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شهیدان زن گفت: برای مقابله با جنگ نرم سه مؤلفه قدرتمند در اختیار داریم که عبارت از توسل به قرآن کریم، مساجد و برگزاری یادواره‌ شهداست.

علی‏نقی همتی افزود: ما در طول انقلاب از ناحیه گروهک منافقان و ادامه آنان و همچنین از ناحیه رژیم آل سعود که سردمدار اسلام آمریکایی است و مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی است، ضرباتی متحمل شده‌ایم، لکن باید بر بصیرت خود بیافزاییم و در فتنه‌ها با شعله روشنی‌بخش بصیرت، پیروز شویم.

قرائت دکلمه، نمایش نماهنگی از شهدا و اجرای تواشیح گروه فدک بسیج الزهرای سمنان از برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

این یادواره به مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان و با حضور بیش از 200 نفر از خواهران بسیجی، مسئول بسیج جامعه زنان، هیئت امنا و میهمان ویژه این مراسم مادر شهید زهرا مداح، در مسجد الزهرا برگزار شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول