اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت یک نویسنده خوزستانی

کتاب مسجدسلیمان و روزهای حماسه منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «مسجدسلیمان و روزهای حماسه» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی سید حیدر موسوی به رشته تحریر در آمد.

کتاب مسجدسلیمان و روزهای حماسه منتشر شد

سید حیدر موسوی نویسنده دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: کتاب مسجدسلیمان و روزهای حماسه در 112 صفحه به صورت تمام رنگی با کاغذ گلاسه توسط انتشارات دلا مسجدسلیمان منتشر شد.

وی افزود: در این کتاب خاطراتی از دلاورمردی و حماسه چند تن از شهدای والامقام شهرستان مسجدسلیمان چاپ شده است.

موسوی ادامه داد: در کتاب مسجدسلیمان و روزهای حماسه، خاطراتی از شهیدان رضا شهنی فیض، نوذر عالیپور، یوسف یوسفی نژاد، زمان محمودی، خیرالله نظرپور، برادران لطفی، برادران حسنی، میرنام، برادران عشیری، احمد هاشم پور و مسلم حاتمی ذکر شده است.

به گفته این نویسنده خوزستانی، تصاویر نفیسی از شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز زینت بخش این کتاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس در مقدمه این کتاب آمده است: «این کتاب نه داستانی تخیلی‌ست و نه رمانی تاریخی، بلکه روایتی ساده و مستند از زبان نویسنده‌ای‌ست که خود در بیشتر صحنه‌هایی که به ترسیم در آورده است حضور داشته و تلاش نموده که لحظه ‌لحظه‌ی حماسه آفرینی جمعی از فرزندان ایران اسلامی‌مان را با رعایت اصل امانت‌داری و بدون غلو و حاشیه‌پردازی بازگو نماید. در بعضی از صحنه‌ها که به علت گستردگی منطقه‌ی عملیاتی حضور نداشته از افراد موثق و متعهد نقل قول نموده تا آیندگان بدانند برای حفظ هر وجب از خاک این کشور، خون شهیدی بر زمین ریخته شده است و چه افتخاری بالاتر از این که در طول تاریخ تنها در این دوره دشمنان نتوانستند ذره‌ای از خاک ایران را از مام وطن بربایند و قباله‌ی خویش کنند....»

«مسجدسلیمان و روزهای حماسه» دومین کتاب از سید حیدر موسوی در حوزه دفاع مقدس است. پیش از این کتاب وقتی خمپاره‌‌ها دهل می‌کوبیدند از این نویسنده منتشر شده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول