اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

جمع‌آوری فطریه با محوریت مساجد

خبرگزاری فارس: امسال به صورت مسجد محور فطریه و کفاره مرتبط با ماه مبارک رمضان جمع‌آوری می‌شود که هماهنگی‌های لازم با هیئت امنای مساجد انجام شده است.

جمع‌آوری فطریه با محوریت مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،بهمن دستاری صبح امروز در جلسه هماهنگی جشن رمضان در اردبیل اظهار داشت:

دستاری در خصوص جمع‌آوری فطریه نیز اظهار داشت: در روستاها نیز با ارسال صندوق‌های جمع‌آوری فطریه سعی می‌شود این کار به صورت گسترده و در مساجدی که نماز عید فطر خوانده می‌شود برقرار شود تا جمع‌آوری فطریه آحاد مردم روزه‌دار هر منطقه انجام شود.

وی ادامه داد: در تمام این مراحل اعم از جمع‌آوری و هزینه کرد آن هیئت امنا و ائمه جماعات نظارت دارند که سعی داریم فطریه جمع‌آوری شده در همان محل هزینه شده و بین نیازمندان و فقرای جامعه توزیع شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان داشت: این کار در کمترین زمان در همان روز عید فطر یا فردای عید انجام می‌شود تا یاریگر نیازمندان باشیم.

دستاری با بیان اینکه سال گذشته 220 میلیون تومان فطریه در سطح استان جمع‌آوری شده است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم با محوریت محلات و مساجد امسال فطریه جمع‌آوری شده بیشتر از این رقم باشد.

 معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: از امشب در شهر اردبیل هر روز 500 غذای گرم پخت شده و در محل در نظر گرفته شده در قالب سفره‌های افطاری و اطعام به نیازمندان تقدیم می‌شود.

دستاری  افزود: تهیه این میزان غذای گرم و توزیع آن با مشارکت خیرین و اتحادیه‌های اصناف نظیر قالیبافان و طلا فروشان و... صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رقم نهایی کمک‌های مردمی در قالب این طرح‌ها در آینده اعلام می‌شود اما آنچه برای ما مهم به نظر می‌رسد ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بهره‌گیری همه نیازمندان از این سفره های کریمانه است.

دستاری در ادامه از برگزاری جشن رمضان در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از امشب خبر داد و گفت: در این برنامه در طرح‌های مختلف نظیر محسنین، شفا و رضوان شاهد ثبت نام انسان‌های نیکوکاری خواهیم بود که درد دیگران را درد خود می‌دانند.

وی بیان داشت: کمیته امداد علاوه بر این برنامه، در جشن گلریزان نیز در آزادی زندانیان مالی نیازمند و موثر یاریگر ستاد دیه خواهد بود و ما از 15 رمضان تا 23 این ماه در محوطه بقعه شیخ صفی‌الدین و جلوی مصلی ثبت نام از خیرین را به ویژه در طرح سرپرستی ایتام شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول