اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

اجرای طرح مسجد محوری در 30 مسجد چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام از اجرای طرح مسجد محوری در تعداد 30 مسجد این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح مسجد محوری در 30 مسجد چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز همایش طرح مسجد محوری شهرستان چرام با حضور امام جمعه، مدیر سازمان تبلیغات و مسئولین کمیته امداد امام خمینی این شهرستان تشکیل شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: مسجد محوری از جمله طرح‌های هدفمندی است که زمینه مشارکت همه‌جانبه مردم در اجرای طرح‌های مفتاح‌الجنه (سرکشی مسئولین از خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان)، اطعام نیازمندان، جمع‌آوری زکات فطریه، کفاره و اکرام ایتام را فراهم می‌کند.

علی‌حسن مظاهری با بیان اینکه ماه رمضان فرصت مناسبی برای یاری ایتام و نیازمندان است، گفت: جلسه برنامه‌ریزی این طرح با مشارکت امام جمعه، رئیس سازمان تبلیغات و تعداد 20 روحانی مبلغ در شهرستان با دعوت کمیته امداد چرام در محل سازمان تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

مظاهری افزود: این طرح در راستای رونق بخشیدن به مساجد به عنوان یک مرکز سیاسی، عبادی، اجتماعی و همکاری و مشارکت مردمی برای رفع نیازمندی محرومان در 30 مسجد این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول