اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره خواستار شد

تقویت کارگاه‌های کوچک زودبازده در منطقه خرم‌دره

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره بر لزوم تقویت کارگاه‌های کوچک زودبازده در شهرستان خرم‌دره تاکید کرد.

تقویت کارگاه‌های کوچک زودبازده در منطقه خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: ایجاد اشتغال و حفظ شرایط اشتغال در کشور نیز در راستای تحقق این شعارها صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به کار و سرمایه ایرانی؛ افزایش میزان و کیفیت تولیدات ملی، افزایش اشتغال و افزایش رفاه عمومی را به دنبال دارد.

امام جمعه خرم‌دره تصریح کرد: نامگذاری سال‌ها توسط رهبر معظم انقلاب در حقیقت یک نقشه راه و یک هدف متعالی است که معظم‌له با شروع سال جدید به دست ملت و خادمان این نظام می‌سپارند.

وی افزود: تحقق شعار تولید ملی در گرو عزم ملی است و در این بین باید بکوشیم تا از سرمایه ایرانی برای تولید ملی استفاده شود.

حجت‌الاسلام نورپور با تاکید بر لزوم توجه همگان برای اجرایی‌شدن شعار سال گفت: مسئولان منطقه باید خود را مخاطب پیام مقام معظم رهبری دانسته و در راستای تحقق این پیام در مجموعه خود از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله بیکاری یکی از معضلات جامعه ما محسوب می‌شود، عنوان داشت: همه مسئولان باید برای رفع این مشکل گام بردارند.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر لزوم تقویت کارگاه‌های کوچک زودبازده بیان داشت: چرا باید کیف و کفش ما از کشور چین وارد شود.

وی افزود: کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند افراد کمک درآمد را شناسایی و با برگزاری برخی دوره‌های آموزشی برای این افراد، کارگاه‌های کوچک زودبازده را راه‌اندازی کنند.

حجت‌الاسلام نورپور با تاکید بر لزوم همت مضاعف مسئولان در راستای توسعه روزافزون منطقه تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با همتی مضاعف و با همراهی و همدلی هر چه بیشتر در عرصه تولید، اقتصاد و رفع مشکلات موجود گام‌های موثری بردارند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول