اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در سال جاری

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به موفقیت در تکمیل سهمیه اشتغال در نظر گرفته شده برای استان از تخصیص باقی مانده تسهیلات مصوب بنگاه‌های زودبازده سال‌های گذشته در سال جاری خبر داد.

اختصاص 20 هزار میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمود صلاحی اظهار داشت: بنا به مصوبه هیئت دولت در سفر چهارم به استان خراسان‌رضوی، 20 هزار میلیارد ریال اعتبار مربوط به سال‌های 84 تا 90 به این امر اختصاص یافت.

وی از این مصوبه به عنوان یکی از 50 طرح مهر ماندگار در استان خراسان‌رضوی یاد کرد و گفت: هیئت دولت در این مصوبه بانک مرکزی را مکلف به پرداخت مبلغ یاد شده کرده است.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌رضوی با تاکید بر بالاتر بودن شاخص‌های استان در حوزه بنگاه‌های اقتصادی زودبازده از میانگین کشوری، گفت: از بانک مرکزی و بانک‌های عامل استان می‌خواهیم با کاهش معوقات، سهم خود را در به سرانجام رساندن این حرکت انقلابی دولت ادا کنند.

وی تصریح کرد: یکی از شروط اعطای تسهیلات به طرح‌های زودبازده، تایید توجیه‌پذیری اقتصادی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است.

استاندار خراسان‌رضوی ابراز امیدواری کرد: همکاری بانک‌ها سبب اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی به عنوان ثمرات اجرایی شدن این مصوبه شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول