اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه این استان سهم عمده خود از تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های زود بازده را اخذ کرده است، گفت: 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های زودبازده به بخش خصوصی پرداخت شد.

پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات بنگاه‌های زودبازده در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده  شامگاه یکشنبه در نشستی با فعالان اقتصادی آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی با حضور رئیس صندوق توسعه ملی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت های نهم و دهم اتفاق افتاد اعطای تسهیلات به بنگاه های زودبازده بود که آذربایجان غربی در این زمینه رتبه  اول جذب منابع بانکی را دارد.
وی تصریح کرد: از 18 هزار میلیارد ریال سهم استان تاکنون 15 هزار میلیارد ریال را جذب و به بخش خصوصی پرداخت کرده‌ایم.
این مسئول با اشاره به اینکه بخش خصوصی تمام منابع جذب شده در ارتباط با بنگاه‌های زودبازده را دریافت کرده است، افزود: منابع جذب شده به طور عمده در دو سال ابتدایی اجرای طرح اعطای تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده صورت گرفته است.
جلال‌زاده با بیان اینکه استان سهم عمده خود از تسهیلات اعطایی به بنگاه‌های زودبازده را اخذ کرده است، ابراز امیدواری کرد تا آذربایجان غربی در جذب منابع مالی از صندوق توسعه ملی نیز همین منوال را طی کند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های توازن منطقه‌ای یکی از اساس‌های پرداختی و اعطای تسهیلات از سوی صندوق توسعه ملی خواهد بود، تصریح کرد: امید است استان نیز از این طریق بتواند منابع و اعتباراتی را جذب کند.
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر وجود ظرفیت‌های ویژه در آذربایجان غربی،گفت: باید در معرفی طرح‌ها به صندوق توسعه ملی برای اخذ تسهیلات، این ظرفیت و توانایی‌های استان مورد لحاظ قرار گیرد.
جلال‌زاده تصریح کرد: نگاه به نقشه توسعه و رشد استان در سال‌های اخیر در برخی از خوشه‌ها،‌ غرورآفرین و افتخارآمیز است که همگی به آن می‌بالیم اما معتقدیم این مقدار کافی نیست و باید این راه همچنان ادامه داشته باشد.
در ادامه این جلسه فعالان اقتصادی، تجار و بخش خصوصی نکته نظرات و راهکارهای خود را برای رفع موانع در جذب سرمایه‌گذاری در استان مطرح کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول