اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل‌ونقل سیستان‌وبلوچستان خبر داد

جذب 74 میلیارد ریال تسهیلات در قالب بنگاه‌های زودبازده

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: بیش از 74 میلیارد ریال تسهیلات در قالب بنگاه‌های زودبازده در بخش حمل و نقل استان در سال 90 جذب شد.

جذب  74 میلیارد ریال تسهیلات در قالب بنگاه‌های زودبازده

علیرضا مجرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در سال گذشته، 72 طرح جدید در بخش حمل و نقل جاده‌ای تصویب و با جذب بیش از 74 میلیارد ریال تسهیلات اجرایی شد.

وی افزود: به طور کلی به دلیل نیاز سرمایه‌ای بالای حضور در حمل و نقل جاده‌ای و به دلیل ضرورت دارا بودن توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه در این بخش، همواره در اجرای طرح‌های پرداخت تسهیلات بانکی یکی از الزامات حضور بخش خصوصی تعریف می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان تاکید کرد: اعطای تخفیف‌ها از سوی دولت نیاز به تسهیلات بانکی را کاهش و در غیر این صورت اعطای تسهیلات بانکی به بخش خصوصی ضمن افزایش توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل حتمی و ضروری است.

 

* اعزام بیش از 11 هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره)

رئیس اداره مسافربری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: در سالروز بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، بیش از 11 هزار زائر از طریق ناوگان اتوبوسی برون شهری به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

موسی کیخا افزود: به مناسبت فرا رسیدن بیست و سومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بیش از 11 هزار زائر از مبدأ شهرستان‌های استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام بیش از 300 زائر خارجی که از مرز پاکستان وارد کشور می‌شوند، صورت پذیرفته است.

رئیس اداره مسافر اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان‌وبلوچستان گفت: در مجموع زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با 270 دستگاه ناوگان اتوبوسی جابه‌جا خواهند شد.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول