اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دنا بیان کرد

بنگاه‌های زودبازده گردشگری چاره‌ساز اشتغال‌زایی شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دنا گفت: بنگاه‌های زودبازده گردشگری بهترین چاره اشتغال‌زایی در شهرستان دنا بوده که می‌تواند مشکل اشتغال جوانان را برطرف کند.

بنگاه‌های زودبازده گردشگری چاره‌ساز اشتغال‌زایی شهرستان دنا
زواره اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: کشور ایران همیشه با همت و رشادت‌های جوانان به موفقیت رسیده و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف موجب پیشرفت‌هایی از قبیل پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی و دستاوردهای علمی کنونی از قبیل فناوری هسته‌ای خواهد بود.
وی در این خصوص افزود: در حال حاضر کشور ما دارای جمعیت جوانی است که باید این نعمت الهی را قدردان باشیم و نتیجه آن را می‌توان در پیشرفت‌های مختلف علمی دانست.
معاون فرماندار دنا با اشاره به اشتغال جوانان در کشور تصریح کرد: یکی از برنامه‌ها و دغدغه‌های مهم دولت خدمتگزار بحث اشتغال جوانان است و این امر را می‌توان گام بزرگی در خدمت به مردم دانست.
وی در خصوص فرهنگ اشتغال و کار در کشور به ‌ویژه شهرستان دنا تصریح کرد: شهرستان دنا با توجه به اینکه سبقه فرهنگی دارد و مردم آن از زمان‌های گذشته به دنبال کسب علم در آن بوده‌اند و قشر تحصیل کرده زیادی دارد به اشتغال در ادارات بیشتر روی ‌می‌آورند.
اسدی گفت: بیشتر مردم به ویژه جوانان این شهرستان شغل را تنها کارمند بودن در ادارات می‌دانند که امری اشتباه است.
وی تاکید کرد: اشتغال در ادارات تا هنگامی برای همه محقق می‌شد که جمعیت کم بود و در زمان حاضر جمعیت زیاد و نیروی درخواستی در ادارات بسیار کم شده است.
این مسئول با اشاره به انبوه فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف خاطرنشان کرد: فرهنگی اشتباه در جامعه ما وجود دارد که کسب علم را فقط به منظور ایجاد شغل می‌خواهند که این موضوع در کشورهای صنعتی به گونه‌ای دیگر بوده و از علم در راه موفقیت و پیشرفت کشور بیشتر استفاده می‌کنند.
وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم دولت حمایت از بنگاه‌های زودبازده بوده و شهرستان دنا نیز با داشتن جاذبه‌های طبیعی و حضور انبوه گردشگران و ایجاد بنگاه‌های زودبازده در بحث گردشگری می‌تواند مشکل بیکاری جوانان این شهرستان را تا حدود زیادی کاهش دهد.
معاون فرماندار دنا به موفقیت‌های اقتصادی و درآمدزایی بنگاه‌های زودبازده گردشگری که در چند سال اخیر ایجاد شده‌اند اشاره کرد و گفت: دولت آمادگی کامل دارد که با طرح‌های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال‌زایی در این حوزه و در چارچوب قانون جوانان را حمایت کرده و ما نیز از جوانان این شهرستان درخواست داریم که در این راستا تعامل بیشتری با مسئولان برای اشتغال‌زایی داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول