اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خواستار شد؛

همکاری دستگاه‏ها برای اعلام مانده تسهیلات بنگاه‏های زودبازده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برخی از دستگاه‏ها در زمینه اعلام مانده تسهیلات بنگاه‏های زودبازده خود از سال 84 تا 88 با ما همکاری ندارند.

همکاری دستگاه‏ها برای اعلام مانده تسهیلات بنگاه‏های زودبازده
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری بعد از ظهر امروز در جلسه‏ای که با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی در فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: اخیراً گزارش‌هایی از مردم شهرستان فیروزکوه دریافت کرده‏ایم که بانک‏ها از گرفتن و پرداخت قبوض آب، برق، تلفن و گاز خودداری می‏کنند که البته بانک‏ها می‏خواهند پرداخت رایانه‏ای از طریق کارت‏خوان، موبایل و روش‏های الکترونیکی دیگر را فرهنگ‏سازی کنند.
وی ادامه داد: اما بانک‏ها باید تا زمانی که به طور کامل زمینه‏ها و بسترهای مربوط به این موضوع فراهم شود و مردم به اجرای این طرح عادت کنند، برای رضایت‏مندی مردم و راه‏اندازی کارها اقدامات قبلی را در راستای پرداخت قبوض انجام دهند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، دستگاه‏ها و بانک‏ها سعی کنند بعضی از اقدامات و کارهایی که ممکن است، بازخوردها، نارضایتی‏ها و گله‏مندی مردم را به همراه داشته باشد، انجام ندهند تا منعیت و دشواری‏هایی برای مردم احساس نشود.
افشارنادری تصریح کرد: ما می‏توانیم اجرای طرح‏ها و برنامه‏های جدید را گام به گام و به تدریج فرهنگ‏سازی کنیم تا بین مردم انجام این کارها جا بیفتد و به سوی هدف اصلی یعنی دولت الکترونیک سوق پیدا کنیم.
وی بیان کرد: برخی از دستگاه‏ها در زمینه اعلام مانده تسهیلات بنگاه‏های زودبازده خود از سال 84 تا 88 با ما همکاری ندارند و توضیحات و توجیهات لازم را به ما ارائه نداده‏اند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: سهم هر یک از ادارات در زمینه ایجاد اشتغال متفاوت است و ادارات باید طبق توان و تعهدهای خود نقش خود را در اشتغال‏زایی و ایجاد فرصت‏های شغلی به خوبی ایفا کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول