اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

تامین تسهیلات مشاغل خانگی از بنگاه‏های زودبازده

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به زودی تسهیلات مشاغل خانگی از محل بنگاه‏های زودبازده تامین می‏شود.

تامین تسهیلات مشاغل خانگی از بنگاه‏های زودبازده
سعید افشارنادری در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با بیان اینکه اشتغال‏زایی از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: ماموریت ویژه‏ای برای پیگیری این موضوع بر عهده ما قرار دارد.
وی اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و تنگناهای موجود دستگاه‏های اجرایی باید ماموریت و نقش خود را به خوبی ایفا کنند و پیگیری‏های لازم را انجام دهند و برای رسیدن به نقطه مورد نظر اهتمام و تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: با توجه به تعهدات استانی، دستگاه‏های اجرایی باید آمار اشتغال‏زایی ‏ایجاد شده خود را به ‏روز در سامانه رصد ثبت کنند.
افشارنادری تاکید کرد: این موضوع سبب می‏شود تا ما هم بتوانیم جمع‏بندی‏ها، برنامه‏ریزی‏ها و گزارش‏های لازم را در زمینه نحوه عملکرد و تعداد مشاغل ایجاد شده از طرف دستگاه‏های مختلف به طور دقیق به استان ارائه کنیم.
وی گفت: هدف اصلی ما در زمینه اشتغال‏زایی این است که موانع پیش‏رو را از میان برداریم و به تعهدات خود عمل کنیم و حتی فراتر از سقف تعهدات خود پیش برویم تا ارزیابی‏های مختلف در زمینه مشاغل ایجاد شده در شهرستان فیروزکوه انجام شود و جفایی در حق دستگاهی صورت نگیرد و سطح ظرفیت‏های اشتغال‏زایی این شهرستان پایین نیاید.
فرماندار شهرستان فیروزکوه بیان کرد: هر دستگاهی باید به طور جداگانه اطلاع‏رسانی لازم و ثبت اطلاعات اشتغال‌زایی خود را با دستگاه‏های استانی انجام دهد و با ابلاغیه‏های لازم سهمیه‏های مستقل خود را مشخص و در سامانه رصد به ثبت برساند.
افشارنادری تصریح کرد: به زودی تسهیلات مشاغل خانگی از محل بنگاه‏های زودبازده تأمین می‏شود.
وی اضافه کرد: مسئولان باید طوری با بانک‏ها توافق کنند که بین متقاضیان دریافت تسهیلات در این بخش تعادل برقرار شود و افراد را مازاد بر تعهدات و اعتبارات خود ثبت‏نام نکنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: افرادی که واجد شرایط هستند باید در اولویت دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی قرار گیرند و مسئولان باید با انجام مکاتبه‏ با استان این موضوع را مطرح کنند که ‏بین تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و میزان اعتبارات موجود در بانک‏ها هماهنگی وجود ندارد تا این مشکل از طریق استان رفع شود.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول