اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار کوهبنان

طرح زیارت در کوهبنان برگزار شد

خبرگزاری فارس: طرح زیارت با حضور فرماندار کوهبنان در روستای افزاد این شهرستان برگزار و از نزدیک مشکلات مردم بررسی شد.

طرح زیارت در کوهبنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، دوشنبه شب با حضور فرماندار کوهبنان، جمعی از مسئولان ادارات و مردم روستای افزاد جلسه طرح زیارت در حسینیه این روستا برگزار و مسئولان به طور مستقیم به سئوالات مردم پاسخ داده و از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفتند.

محمدرضا احمدی دهیار روستا ضمن تشکر از خدمات انجام شده طی چند سال گذشته در روستای افزاد به مهم‌ترین مسائل و مشکلات این روستا از جمله گازکشی به روستا، طرح جمع‌آوری فاضلاب، تکمیل پیاده‌روهای تعدادی از مسیرها، اختصاص سهمیه بیشتر نفت با توجه به سردسیر بودن منطقه و طولانی بودن فصل سرما، رفع مشکل برق شهرک جدید جنب روستا، مشکل کمبود آب آشامیدنی در قسمت بالای روستا اشاره کرد.

وی از توجه ویژه فرماندار و همکاری بنیاد مسکن در اجرای طرح بهسازی و زیباسازی روستا تشکر کرد و افزود: روستای تاریخی افزاد در فاصله سه کیلومتری شهر کوهبنان واقع شده و در ادوار گذشته بزرگان و شخصیت‌های برجسته‌ای را در دامان خود پرورش داده که امروز در اقصی نقاط کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

در ادامه تعدادی از مردم حاضر به بیان مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند و پس از ارائه پاسخ از سوی مسئولان منصور متقی فرماندار کوهبنان گفت: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتوی رهبری‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمات ارزنده‌ای در طول هشت سال گذشته برای رفع محرومیت از روستاها برداشته شده که هدفمندی یارانه‌ها گامی مؤثر در این راستا بوده است.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا و زحمات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، تلاش دولت در بسیاری از عرصه‌ها جوانان ایرانی در دنیا حرف برای گفتن دارند به گونه‌ای که امروز در بحث انرژی هسته‌ای، موشکی، فضایی، سلول‌های بنیادی، پزشکی و ... ایران در رأس قرار گرفته و با بسیاری از کشورهای ابرقدرت جهان رقابت دارد.

فرماندار کوهبنان تأکید کرد: این پیشرفت‌ها سبب خشم دشمن شد و آنان برای جلوگیری از پیشرفت کشور تحریم علیه کشور ما رقم زدند و امروز این تحریم‌ها به اوج خود رسیده، اما این تحریم‌ها پشت دشمن را شکسته و سبب پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه‌ها شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری باید نسبت به تقویت مشاغل خانگی و تولیدات محلی بیشتر توجه شود تا از این طریق هم مشکل بیکاری برطرف و هم نسبت به رونق اقتصاد کشور گام‌های مهمی برداشته شود.

متقی بیان داشت: کارهای فراوانی در این روستا انجام شده که امروز برکات آن را شاهد هستیم و زیباسازی و بهسازی روستا از جمله این کارها است و در آینده نزدیک شاهد گازرسانی و آسفالت معابر و رسیدگی به میراث گرانبهای این روستا  هستیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول