اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی کوهبنان خبر داد

راه‌اندازی 7 ایستگاه مطالعه در اماکن عمومی کوهبنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: 7 ایستگاه مطالعه در اماکن عمومی شهرستان کوهبنان راه‌اندازی و تجهیز می‌شوند.

راه‌اندازی 7 ایستگاه مطالعه در اماکن عمومی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، احمد حضرتی صبح امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کوهبنان با اشاره به تأکید مداوم مقام معظم رهبری در زمینه گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: دولت تلاش زیادی در زمینه ایجاد کتابخانه‌های جدید کرده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری اعضای انجمن و همچنین اجرای برنامه‌های به‌روز شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر در حوزه کتاب و کتابخوانی و ایجاد شور و شوق به مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و خردسالان باشیم.

حضرتی از راه‌اندازی دو باب کتابخانه عمومی مشارکتی واقع در دانشگاه پیام نور و بقعه مبارکه امامزاده بی‌بی عصمت خبر داد و بیان داشت: با توجه به فعالیت چشمگیر دانشگاه‌ها در امر مطالعه و کتابخوانی و همچنین حضور مسافران و گردشگران فراوان از اقصی نقاط کشور در مجتمع گردشگری امامزاده ضرورت داشت این مهم هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی از اجرای طرح پیک مهر در اماکن عمومی فرمانداری، بخشداری، مرکز بهداشت کیانشهر، شهرداری، بقاع متبرکه امامزادگان سلیمانشاه، بی‌بی خاتون و زیدبن علی، راه‌اندازی بخش ویژه کودکان در کتابخانه‌های عمومی و اجرای طرح کتاب من خبر داد.

حضرتی عنوان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی اینترنتی و مکتوب به صورت ماهانه برای تمام گروه‌های سنی و عضوگیری در شبکه بزرگ کتابخوانان حرفه‌ای کشور، برگزاری مسابقه بزرگ آیین انتظار سه، برگزاری مسابقات خاطره‌نویسی، دل‌نوشته و مقاله‌نویسی و عضوگیری رایگان از جمله اقدامات انجام شده در راستای گسترش فرهنگ مطالعه در کوهبنان است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: هفت ایستگاه مطالعه در اماکن عمومی شهرستان کوهبنان راه‌اندازی و تجهیز می‌شوند.

اهدای کتاب به دانش‌آموزان برتر مدارس، راه‌اندازی قفسه کتاب ویژه خردسالان و کودکان در امامزادگان، قرار دادن کتاب در اختیار روحانیان مساجد برای اهدای کتاب به کودکان، راه‌اندازی فروشگاه و قفسه کتاب در پارک‌ها، راه‌اندازی قفسه کتاب در محل برگزاری نماز جمعه، سخنرانی روحانیان در مساجد برای ترغیب و تشویق به کتاب و کتابخوانی در زمینه عوامل ایجاد انگیزه مطالعه در دانش‌آموزان از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول