اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کوهبنان:

338 پرونده مشاغل خانگی‌ کوهبنان مجوز‌ دریافت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان گفت: 338 پرونده مشاغل خانگی در شهرستان کوهبنان موفق به اخذ مجوز‌ و به بانک‌های عامل ‌معرفی شده‌اند.

338 پرونده مشاغل خانگی‌ کوهبنان مجوز‌ دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، محمد بساره پیش از ظهر امروز در حاشیه ‌بازدید از طرح‌های مشاغل خانگی شهرستان اظهار داشت: یکی از طرح‌های موفق دولت نهم و دهم که زود جواب داد و موجب کاهش بیکاری در جامعه شد و زمینه به کارگیری تعداد زیادی از ‌همشهریان را به وجود آورد، مشاغل خانگی بود.

وی گفت‌: در سال گذشته 338 پرونده مشاغل خانگی در شهرستان کوهبنان موفق به اخذ مجوز‌ و به بانک‌های عامل شهرستان اعم از صادرات‌، کشاورزی، ملی و ملت ‌معرفی شده‌اند.

بساره افزود: ‌166 پرونده به ارزش یک میلیارد و 252 میلیون و 500 هزار ریال توسط صندوق مهر امام رضا (ع) و‌ 172 پرونده به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق بانک‌های عامل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از تسهیلات منجر به ایجاد اشتغال شده‌ است، خاطر‌ نشان کرد: اما برخی از متقاضیان تسهیلات دریافتی را در موارد دیگری هزینه کرده‌اند که با متخلفان طبق آیین‌نامه اجرایی این قانون برخورد می‌شود.

سرپرست اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی کوهبنان ابراز امیدواری کرد که تمام‌ جوانان جویای کار در شهرستان با رغبت فراوان به سوی گسترش مشاغل خانگی روی آورند و از این طریق هم به رونق اقتصاد کشور و هم در زمینه صادرات گام‌های اساسی بردارند.

به گزارش فارس، سرپرست اداره تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کوهبنان به همراه رئیس صندوق مهر امام رضا (ع) و نماینده فرماندار از طرح‌های اجرا شده در قالب مشاغل خانگی این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید با بررسی مشکلات این طرح، روند دریافت و هزینه کرد تسهیلات بررسی شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول