اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

شهردار جدید کوهبنان معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی مهدی زعیم‌باشی به عنوان شهردار جدید شهر کوهبنان معرفی شد.

شهردار جدید کوهبنان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان صبح امروز آیین تودیع و معارفه شهردار کوهبنان با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر کوهبنان برگزار و مهدی زعیم‌باشی به سمت شهردار جدید شهر کوهبنان منصوب و از خدمات و فعالیت‌های رضا خالداری شهردار پیشین این شهر تقدیر به عمل آمد.

فرماندار کوهبنان در این آیین از مسئولیت‌ها به عنوان یک امانت الهی نام برد و گفت: در مسئولیت خود برای موفق بودن تلاش کنیم در مرحله اول رضایت و نظر پروردگار و در مرحله بعد رضایت مردم را جلب کنیم، زیرا مردم انتظارات بسیار زیادی از شهرداری و شورا دارند تا به نابسامانی‌های شهر خاتمه داده و برای ساماندهی و زیباسازی شهر تلاش کنند.

منصور متقی با تأکید بر اینکه وظیفه شهرداری فقط در پیشبرد امور خدمات شهری نیست، اظهار داشت: شهرداری متصدی بسیاری از امور شهر مانند امور فرهنگی، مذهبی، عمرانی و بسیاری از امور دیگر شهر است که از شورا و شهرداری می‌خواهیم که در این زمینه نیز اهتمام لازم را در برنامه کاری خود قرار دهد.

وی از خدمات شهردار سابق کوهبنان که طی مدت سه سال امورات مربوط به شهرداری را بر عهده داشته و خدمات قابل ملاحظه‌ای در زیباسازی، آسفالت معابر و کوچه‌ها و ... انجام داده تقدیر و تشکر کرد.

رضا خالداری شهردار سابق کوهبنان نیز اظهار داشت: شهرداری کوهبنان در سال 42 تأسیس شده است و بودجه شهرداری کوهبنان زمانی که من آن را تحویل گرفتم، 650 میلیون تومان بود که با تلاش‌های انجام شده امسال به یک ‌میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: 40 درصد بودجه‌ای که در اختیار شهرداری قرار دارد در بخش عمرانی و 60 درصد آن در بخش هزینه‌های جاری مصرف می‌شود.

خالداری خاطرنشان کرد: در بدترین شرایط شهرداری کوهبنان را تحویل گرفتم، زیرا از یک طرف حفاری‌های گاز را در شهرستان داشتیم که در فصل زمستان انجام می‌شد و از طرف دیگر با سیل بازنشسته شدن کارکنان و کارگران شهرداری مواجه بودیم.

وی عنوان کرد: در زمان خدمتم 15 نفر از همکاران در شهرداری کوهبنان بارنشسته شدند که پاداش کاری آنان به طور کامل به آنان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول