اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد

اجرای طرح بهسازی آسیاب‌های هشت‌گانه آبی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: طرح بهسازی آسیاب‌های هشت‌گانه آبی در کوهبنان به عنوان منطقه ویژه گردشگری در حال انجام است.

اجرای طرح بهسازی آسیاب‌های هشت‌گانه آبی در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی عصر امروز در جریان بازدید معاون استاندار کرمان از طرح بهسازی آسیاب‌های هشت‌گانه آبی در کوهبنان اظهار داشت: با توجه به قدمت تاریخی آسیاب‌ها و مکانی جذاب و دیدنی برای گردشگران که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است از پنج ماه پیش اقدام به سنگ فرش و احداث سکوهای اضطراری در این منطقه ویژه گردشگری کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون موفق شده‌ایم بیش از 400 متر مربع کار سنگ فرش را به اتمام برسانیم که در این راستا 10 میلیون تومان توسط بنیاد مسکن و 15 میلیون تومان توسط میراث فرهنگی هزینه می‌شود تا گردشگران بتوانند ضمن حضور در این منطقه ویژه گردشگری لحظات شاد و مفرحی را سپری کنند.

در ادامه حاضران با حضور در روستای افزاد که در فاصله دو کیلومتری و در دل کوه قرار گرفته و اکثر مصالح ساختمانی این روستا را سنگ و قلوه‌ها تشکیل داده حضور پیدا کردند و از نزدیک در جریان زیبا سازی و بهسازی این روستا قرار گرفتند.

همچنین معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به همراه فرماندار کوهبنان و مسئولان محلی ضمن افتتاح بلوار شرقی خیابان طالقانی از نزدیک در جریان فعالیت‌های عمرانی شهرداری کوهبنان قرار گرفتند.

اکبر اسماعیلی معاون عمرانی شهرداری کوهبنان در این زمینه گفت: عملیات رفوژ خیابان طالقانی به طول 125 متر، خیابان شیخ ابوسعید به طول 360 متر و خیابان شهید باهنر به طول 280 متر به پایان رسیده و عملیات رفوژ خیابان شریعتی به طول یک‌هزار و 300 متر تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد که گامی بزرگ در راستای کاهش تصادفات و زیباسازی شهر برداشته خواهد شد.

همچنین پایگاه شهید دستغیب در محله مسجد الرضای این شهرستان با زیربنای 65 متر افتتاح شد.

اکبر کردی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان اظهار داشت: با اهدای زمین توسط شهرداری عملیات ساخت این پایگاه برادران با زیربنای 65 متر آغاز و تاکنون بالغ بر 20 میلیون تومان هزینه در بر داشته که 10 میلیون تومان آن توسط فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه و مابقی آن با خودیاری مردم محله تأمین شده است.

وی خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و به همت مسئولان استان در حال حاضر در اکثر محله‌ها نسبت به ساخت پایگاه مقاومت ویژه خواهران و برادران اقدام شده و به زودی چند پایگاه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول