اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان بیان کرد

کشت زعفران در 100 هکتار از اراضی کوهبنان

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: بیش از 100 هکتار اراضی زیرکشت زعفران، تولید ماکیان به ویژه کبک و بلدرچین، تسطیح جاده‌های روستایی و تکمیل و افتتاح ورودی شهر را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در کوهبنان است.

کشت زعفران در 100 هکتار از اراضی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کوهبنان اظهار داشت: بر اساس توصیه رهبر کبیر انقلاب مردم ولی‌نعمت انقلاب هستند و خدمت به آنها عبادت است.

وی ابراز داشت: ما، اعضای یک پیکر هستیم و برای خدمت به مردم شریف، دیندار و ولایت‌مدار باید تلاش کنیم، زیرا یک هدف مشترک داریم که ایجاد رفاه و معیشت برای مردم است.

متقی بیان کرد: با آغاز سال مالی جدید باید بر اساس بودجه سال 91 برنامه‌ریزی‌های جدیدی صورت می‌پذیرد تا بتوانیم بهترین استفاده را از آن ببریم.

فرماندار کوهبنان با بیان اینکه سال جاری سال پایانی دولت خدمتگزار است، عنوان کرد: طی این هشت سال اتفاقات بزرگ و ویژه‌ای در تمام بخش‌ها در کشور روی داده است که از مهم‌ترین آن می‌توان به پیشرفت‌های هسته‌ای، موشکی، فضایی، پزشکی و ...  اشاره کرد.

متقی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار چند جلسه به طور جداگانه با دستگاه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی بودجه سال 91 صورت گرفته و به طور دقیق کارها مشخص شده و امروز بودجه به تصویب می‌رسد.

وی اذعان داشت: شهرستان کوهبنان منطقه‌ای سردسیری است که در فصل سرما عملیات عمرانی در آن متوقف می‌شود، بنابراین باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کنیم.

متقی بیان داشت: بودجه سال گذشته با تدبیر مجلس شورای اسلامی و استاندار پرتلاش به نحو مطلوبی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه پارک‌ها بهسازی و چندین اداره در کوهبنان مستقل شده‌اند، افزود: در بخش گردشگری کارهای خوبی انجام شده، اما هنوز یکسری کارها در برخی بخش‌ها ناتمام است.

این مسئول از تلاش های نهادهای مختلف در سال گذشته تشکر کرد و گفت: برق‌رسانی به روستاها و معابر شهرستان کوهبنان به ویژه محله جوانان و شهرک 300 واحدی مسکن مهر و تکمیل شبکه آبرسانی از کارهای انجام شده در سال گذشته توسط دولت خدمتگزار است.

متقی ایجاد بیش از 100 هکتار اراضی زیرکشت زعفران، تولید ماکیان به ویژه کبک و بلدرچین، تسطیح جاده‌های روستایی و تکمیل و افتتاح ورودی شهر را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در کوهبنان ذکر کرد.

وی گفت: هر کاری مثبتی که در دستگاه‌ها انجام پذیرد به نفع مردم است و ما باید کوهبنان را در سال جاری به یک بالندگی خوب و به یادماندنی برسانیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول