اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فنی و حرفه‌ای کوهبنان صورت گرفت

ارائه 960 هزار نفرساعت آموزش در روستاهای کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شعب روستایی این شهرستان به تعداد 967 هزار نفرساعت، 326 نفردوره طی 23 دوره صورت گرفته است.

ارائه 960 هزار نفرساعت آموزش در روستاهای کوهبنان

معین باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان ضمن تبریک هفته ملی مهارت، کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تشریح فعالیت‌های این مرکز اظهار داشت: آموزش فنی و حرفه‌ای در مرکز ثابت شهرستان با 289 هزار نفر ساعت، 774 نفر دوره و 56 دوره انجام شده است.

وی افزود: همچنین آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شعب شهری در بخش مرکزی و بخش طغردالجرد این شهرستان بیش از 771 هزار نفر ساعت، 240 نفر دوره و 18 دوره و آموزش روستاییان در بخش مرکزی و بخش طغرالجرد به تعداد 967 هزار نفر ساعت، 326 نفر دوره طی 23 دوره صورت گرفته است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان بیان داشت: آموزش نانوایان شهر کوهبنان و بخش طغرالجرد به تعداد 41 نفر، آموزش مددجویان بهزیستی و کمیته امداد به تعداد 20 نفر، تعیین سطح مهارت کارگران ساختمانی به تعداد 260 نفر و تعیین سطح مهارت قالیبافان و متقاضیان صنایع دستی برای بیمه به تعداد 68 نفر از دیگر کارهای انجام شده توسط این مرکز است.

باقری عنوان کرد: تعیین سطح مهارت متقاضیان صدور جواز کسب و تعیین مهارت متقاضیان تسهیلات اشتغال خانگی هر یک به تعداد 30 نفر، چهار مورد بازدید آموزشی کارآموزان از کارخانه‌های شهرستان‌های مجاور، خرید تجهیزات آموزشی ویژه کارگاه‌ها به مبلغ 500 میلیون ریال و خرید لوازم مصرفی کارگاه‌ها به مبلغ 600 میلیون ریال از سایر اقدامات مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان برای 120 نفر در طی 10 دوره، راه‌انداری کارگاه جوشکاری و راه‌اندازی کارگاه برق خودرو را از مهم‌ترین فعالیت‌ های این مرکز عنوان کرد.

باقری تصریح کرد: کسب عنوان مرکز نمونه استانی در امر آموزش توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان از افتخارات این مرکز است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول