اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کوهبنان تاکید کرد

سوخت‌رسانی به مناطق روستایی کوهبنان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌ اجتماعی فرماندار کوهبنان گفت: سوخت‌رسانی برای مناطق روستایی شهرستان کوهبنان با توجه به سردسیر بودن منطقه در دستور کار است.

سوخت‌رسانی به مناطق روستایی کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، رمضان ایزدی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه کمیته سوخت کوهبنان با بیان اینکه اکثر ادارات‌، مراکز آموزشی‌، درمانی و ... شهرستان از نعمت گاز شهری برخوردار هستند، اظهار داشت: مابقی ادارات و شهروندان که نسبت به گاز‌کشی اقدام نکرده‌اند، باید از هم‌اکنون ذخیره‌سازی سوخت زمستانی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی بیان داشت: با توجه به کوهستانی و سردسیر‌ بودن منطقه‌ طی سال گذشته با تدابیر صورت گرفته مشکل خاصی در حوزه سوخت نداشتیم و ‌سال جاری نیز با اجرای طرح ذخیره‌سازی سوخت زمستانه در روستاها و نقاطی که از نعمت گاز بی‌بهره‌اند، سوخت مورد نیاز مردم تأمین می‌شود.

ایزدی عنوان کرد: امیدواریم با تدابیر مسئولان و همکاری مردم با صرفه‌جویی در مصرف انرژی از بروز ‌مشکلات احتمالی پیشگیری کنیم.

محمد مختارنژاد رئیس شرکت نفت شهرستان‌های‌ زرند و کوهبنان نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر صدور حواله سوخت بخش کشاورزی به صورت سه ماهه انجام می‌شود‌، گفت: در برخی از استان‌ها و شهرستان‌ها پیگیری‌هایی شده که صدور حواله یک ماهه صورت پذیرد، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

وی خاطر‌نشان کرد: روستائیان در فصل گرم سال که نیاز کمتری به انرژی دارند، اقدام به ذخیره‌سازی نمی‌کنند و از این بابت در فصل برف و سرما با مشکل روبه‌رو می‌شوند، لذا باید از هم اکنون نسبت به ذخیره سوخت زمستانه اقدام شود.

به گزارش فارس در این جلسه با بحث و بررسی پیرامون مشکلات سوخت در شهرها و روستاهای شهرستان و تأکید بر رفع مشکلات موجود‌، تصمیمات لازم از جمله‌ تعمیر و بهینه‌سازی مخازن سوخت روستایی، پیگیری دستگاه‌های اجرایی در مورد ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز برای مواقع اضطرار، نصب قیمت‌های مصوب انواع سوخت مصرفی در سر درب نمایندگی‌ها و ... اتخاذ شد.

موضوع تحویل سوخت به موتور چاه‌های فاقد پروانه بهره‌برداری و مشکلات جایگاه سی‌ان‌جی مرکز شهرستان از جمله هزینه بالای برق، مشخص کردن وضعیت ماکیت زمین و واگذاری به شرکت تعاونی روستایی و ...‌ از مهم‌ترین موضوعات طرح شده در جلسه بود که پس از بحث و بررسی و تبادل نظر اعضا‌، تصمیماتی در راستای رفع مشکل این جایگاه اتخاذ شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول