اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان انجام شد

اعطای سبد کالا به مددجویان بهزیستی کوهبنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان گفت: با برنامه‌ریزی اعطای سبد کالا، بازدید و سرکشی به خانواده‌های تمام مددجویان زیر پوشش بهزیستی در این شهرستان با حضور فرماندار و ائمه جمعه در ماه مبارک رمضان انجام شد.

اعطای سبد کالا به مددجویان بهزیستی کوهبنان

محمدرضا بهره‌مند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا بهزیستی شهرستان کوهبنان این ضیافت الهی را با ارائه خدماتی به مددجویان گرامی داشته است.

وی عنوان کرد: توزیع سبد کالا بین مددجویان زیر پوشش، برگزاری مراسم افطاری ویژه مددجویان بخش طغرالجرد و برگزاری مراسم افطاری ویژه مددجویان کوهبنان در دو نوبت و ... از جمله کارهای انجام شده توسط این اداره در ماه مبارک رمضان است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوهبنان تصریح کرد: توزیع گوشت گرم بین خانواده‌های مددجویان، توزیع زولبیا و بامیه بین مددجویان و جمع‌آوری کمک‌های نقدی با همکاری بسیج و ستاد نماز جمعه در این ماه پر برکت صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری مراسم افطاری ویژه کارکنان بهزیستی شهرستان، رایزنی با هلال‌احمر شهرستان برای اخذ چادر و نصب دو عدد چادر در سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی انجام گرفته است.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: اداره بهزیستی طرحی را برای جمع‌آوری زکات فطریه در سطح شهرستان در نظر گرفته است که با قرار دادن صندوق‌های مشخص در مسیر نمازگزاران عید فطر نسبت به این امر اقدام می‌کند.

وی بیان داشت: این اداره با برنامه‌ریزی اعطای سبد کالا، بازید و سرکشی به خانواده‌های مدد جویان زیر پوشش را با حضور فرماندار و ائمه جمعه انجام داده است و تمام مددجویان از تبعات این طرح بهره‌مند شدند.

بهره‌مند اذعان داشت: برای رفع مشکلات مربوط به مسکن، تهیه جهیزیه، کمک به امر آموزش مددجویان و ... از تمام خیرانی که قصد کمک به قشر محروم و آبرومند بهزیستی را دارند برای اعطای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود برای رساندن به دست نیازمندان واقعی دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول