اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کوهبنان خبر داد

بازسازی بوستان‌های کوهبنان

خبرگزاری فارس: شهردار کوهبنان گفت: بوستان‌های نسترن، شکوفه و لاله در کوهبنان بازسازی و بوستان مادر جنب هلال ‌احمر در آینده احداث می‌شود.

بازسازی بوستان‌های کوهبنان

رضا خالداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: سرانجام پس از 10 سال پیگیری و تلاش خیابان آیت‌الله حائری به طول 150 و با عرض 30 متر احداث و از بار ترافیکی بلوار برهان‌الدین کاسته و مسجد جامع کوهبنان از بن‌بست بیرون آمد.

وی افزود: از هشت ماه پیش به صورت جدی با مالکان مذاکرات آغاز شد و در نهایت خانواده‌های شفیعی، نوروزی و روح‌الامینی زمینه احداث این بلوار را فراهم کردند و در حال حاضر کار شن‌ریزی، زیرسازی و تسطیح این بلوار به اتمام رسیده و با موافقت شورای شهر به زودی عملیات آسفالت این پروژه اجرایی می‌شود.

شهردار کوهبنان ابراز داشت: با مساعدت فرماندار شهرستان و موافقت شورای اسلامی شهر مبلغ یک‌ میلیارد ریال از محل تملک دارایی‌ها و دو درصد نفت و گاز در اختیار شهرداری کوهبنان قرار گرفت که با برنامه‌ریزی موفق شدیم تا کنون بیش از 8 هزار و 500 متر از پیاده‌روهای بلوار آزادی فرش موزاییک شود و با مساعدت شورا در آینده نزدیک تمام پیاده‌روهای سطح شهر زیباسازی و فرش موزاییک می‌شود.

وی تصریح کرد: در زمینه توسعه فضای سبز شهری کار ساخت پارک مجموعه بوستان عرفا جنب محوطه تاریخی آرامگاه محمد شهید کوهبنانی و 72 عارف با صرف اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد ریال از شش ماه پیش آغاز شده که در حال حاضر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی عملیات زیرسازی، جدول‌گذاری، سکوبندی تمام شده و در حال حاضر عملیات فرش موزاییک و نصب سیستم روشنایی در حال انجام است و امید می‌رود کار ساخت تا پایان شهریور به اتمام برسد.

وی از پایان عملیات ساخت پارک آزادی در ورودی شهر و افتتاح این پارک در سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خبر داد.

شهردار کوهبنان از بازسازی بوستان‌های نسترن جنب میدان آزادی، شکوفه جنب میدان طالقانی، لاله جنب میدان امام صادق و احداث بوستان مادر جنب هلال‌ احمر در آینده نزدیک خبر داد.

خالداری از احداث رفوژ خیابان‌های شیخ ابوسعید، طالقانی شرقی و شریعتی با بودجه‌ای بالغ بر 900 میلیون ریال توسط پیمانکار خبر داد و افزود: تاکنون دو پروژه به اتمام رسیده و عملیات احداث رفوژ خیابان شریعتی تا اواخر مرداد ماه به همراه روشنایی تزیینی به پایان می‌رسد که کار بسیار خوبی در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز و کاهش ترافیک است.

وی گفت: رفوژ بلوار شهدا با بودجه‌ای بالغ بر 800 میلیون ریال به همراه سیستم روشنایی و به صورت متمرکز به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات رنگ‌آمیزی و زیباسازی جدول‌های این بلوار با مساعدت شورای شهر اتمام یافت و کار زیرسازی و زیباسازی پیاده‌روهای این بلوار به زودی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول