اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور مومنان

نماز عید فطر در باقرشهر اقامه شد

خبرگزاری فارس: نماز عید سعید فطر با حضور پرشور روزه‌داران، مومنین و مسئولان باقرشهر برگزار شد.

نماز عید فطر در باقرشهر اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، نماز عید سعید فطر صبح روز یکشنبه به امامت امام جمعه باقرشهر و با حضور پرشور روزه‌داران، مومنان، خانواده معظم شهدا و مسئولان باقرشهر در ورزشگاه ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت شش صبح آغاز شده بود حضور یکپارچه مومنان و روزه‌داران در صفوف منظم نماز عید سعید فطر صحنه‌هایی زیبا را آفرید. نمازگزارانی که از ساعت‌های ابتدایی صبح با حضور در ورزشگاه ایثارگران با سر دادن فریاد «الله اکبر» اتحاد و یکپارچگی ملت ایران را به رخ دشمنان نظام کشیدند.

عید فطر روز پاکی فطرت انسان است

در این نماز باشکوه که بیش از 12 هزار نمازگزار در آن حاضر بودند، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه اول نماز مردم را توصیه به تقوای الهی کرد و گفت: عید فطر روز پاکی فطرت انسان پس از یک ماه بندگی خداوند در ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه باقرشهر اظهار داشت: بعد از یک ماه نیایش و عبادت در ماه میهمانی خداوند متعال، به فضل خدا به تقوای الهی دست یافته‌ایم و وظیفه داریم از این دستاورد تا ماه مبارک رمضان آینده نگهداری و بهره‌برداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مومنان را به رعایت حجاب، تداوم به تلاوت قرآن و نماز اول وقت توصیه کرد و افزود: حجاب میراث فرهنگی و ملی ایرانیان و مسلمانان است و ما وظیفه داریم از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

مسئولان به هم‌نوعان خود کمک کنند

حجت‌الاسلام موسوی در خطبه دوم نماز عید سعید فطر به بیان مسائل اجتماعی مردم و مسائل روز پرداخت و سپس به بازماندگان زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی تسلیت گفت و از مردم و مسئولان خواست که از کمک به همنوعان خود دریغ نکنند.

این گزارش حاکی است، امسال نیز همچون سال‌های گذشته جمعیتی پرشور بالغ بر 12 هزار نفر نماز عید فطر را در ورزشگاه ایثارگران مجموعه عطر سیب برگزار کردند.

شهرداری باقرشهر نیز با بسیج تمام امکانات خود ضمن آماده‌سازی محل برگزاری نماز، پاکسازی و نظافت محل برگزاری نماز و تمام مسیرهای منتهی به مراسم، تعیین قبله و نمایش خطوط نمازگزاران، تبلیغات مراسم به ویژه نصب جایگاه ویژه سخنرانی، تهیه و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، چاپ 10 هزار برگ دعای قنوت نماز عید فطر و هماهنگی انتقال نمازگزاران از مسیرهای مختلف توسط مینی‌بوس‌های شهرداری و شرکت واحد اتوبوسرانی، نصب سیستم صوت و ... حضوری موثر و ویژه در برگزاری نماز عید سعید فطر امسال با همکاری ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر باقرشهر داشت.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول