اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

ایران الگوی جهانی استکبار ستیزی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی جهانی استکبار ستیزی است.

ایران الگوی جهانی استکبار ستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، غلامعلی رضایی در مراسم تجلیل از آزادگان شاغل در دادگستری کل استان اردبیل به جریانات اخیر در منطقه و موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان مأیوس شده از حمله نظامی علیه ایران، به جنگ نرم و ترور دانشمندان روی آورده‌اند که در این مبارزه نیز به حول و قوه الهی و به پشتوانه ولایت و اراده آهنین ملت، شکست خورده‌اند و خواهند خورد.

رضایی با اشاره به اینکه انقلاب ما، انقلاب مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم و اجرای احکام الهی است، ابراز داشت: ما دفاع از مظلومان و مسلمانان سراسر دنیا را رسالت خطیر خود می دانیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بصیرت لازم، جریان‌شناسی و مقاومت در برابر تحریم‌ها را از مصادیق تداوم راه شهیدان و ایثارگران و دفاع از ارزش‌های انقلاب عنوان کرد.

این مسئول در ادامه به از خود گذشتگی‌های آزادگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: با وجود تمام ملالت‌ها و سختی‌ها، رزمندگان سرافراز محبوس در زندان‌های رژیم بعثی صدام، با شجاعت و شهامت، از اعتقادات خود دست بر نداشته، با تمسک به قرآن و ائمه معصومین به پیروزی نهایی دست یافتند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هر یک از آزادگان دفاع مقدس در رتبه یک شهید قرار دارند و حفظ حرمت آنها بر همه لازم است.

رضایی همچنین در ادامه سخنان خود به فضیلت ماه مبارک رمضان و اهمیت روز جهانی قدس و راهپیمایی سرنوشت‌ساز این روز مقدس و همچنین حادثه زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد.

در پایان مراسم از آزادگان شاغل در دادگستری کل استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول