اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سالن اجلاس سران اصفهان را چراغ خاموش می‌سازیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر چه نمایندگان مجلس لایحه ارائه تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان را تصویب نکرده‌اند، اما سالن اجلاس سران اصفهان را چراغ خاموش می‌سازیم.

سالن اجلاس سران اصفهان را چراغ خاموش می‌سازیم

نیره اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دولت متعهد به پرداخت تسهیلات مشخص شده برای ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان است، اظهار کرد: مقرر شده که اجلاس سران کشور‌های غیر متعهد در شهریور ماه جاری در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه اما در حال حاضر سالن اجلاس سران اصفهان هنوز آماده بهره‌برداری نیست، ادامه داد: اما تهران از سالنی برای برگزاری اجلاس سران کشور‌های غیر متعهد برخوردار است و پیش‌بینی شده بود که در صورت آماده نبودن سالن اصفهان این اجلاس در تهران برگزار شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در زمان تصویب بودجه سال 1391 با ارائه تسهیلات 100 میلیارد تومانی برای ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان مخالفت کرده‌اند، اما در هر صورت دولت موظف است که این تسهیلات را به اصفهان پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه سالن اجلاس سران اصفهان را چراغ خاموش می‌سازیم، افزود: اگرچه سالن اجلاس سران اصفهان برای شهریور ماه جاری در اصفهان ساخته نمی‌شود اما به هر حال این سالن در اصفهان ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، زمان برگزاری اجلاس سران 116 کشور غیر متعهد جهان و 27 کشور عضو ناظر آن نیمه دوم امسال است و اگر چه برگزاری اجلاس سران در شهر اصفهان می‌تواند نقطه عطفی در مناسبات سیاسی بین‌المللی استان اصفهان باشد، اما اصفهان در شهریور ماه جاری میزبان این اجلاس نیست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول