اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر امور خارجه خبر داد

برگزاری اجلاس سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه از برگزاری اجلاس سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در آینده نزدیک خبر داد.

برگزاری اجلاس سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علی اکبر صالحی ساعتی پیش در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت امور خارجه با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفت‌و‌گوی کوتاهی با خبرنگاران از برگزاری اجلاس سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در آینده نزدیک خبر داد.

وزیر امور خارجه در ادامه از میزبانی پاکستان برای اجلاس سران سه کشور ایران، افغانستان و پاکستان خبر داد و گفت: نخستین اجلاس سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در کشور ما برگزار شد که یک نشست بسیار خوبی بود و اجلاس آینده آن به‌زودی در کشور پاکستان برگزار می‌شود.

صالحی در ارتباط با دستور جلسه این اجلاس عنوان کرد: در اجلاس آینده سران کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان با توجه به اهمیت سه کشور در منطقه و اینکه مقرر است در سال 2014 نیروهای نظامی ناتو از افغانستان خارج شوند، ثبات افغانستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر امور خاجه در پایان با تاکید بر اینکه این نشست اهمیت بسیاری در زمینه اقتصادی، فرهنگی و تجاری برای ایران، افغانستان و پاکستان در بر دارد ابراز امیدواری کرد که در این نشست اهداف مهمی تحقق یابد.

این گزارش حاکی است، علی اکبر صالحی ساعتی پیش به همراه معاونان، مدیران مسئولان و جمعی از پرسنل وارت امور خارجه با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

همچنین وزیر امور خارجه به‌همراه مسئولان این وزارتخانه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بر سر مزار شهدای 72 تن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول