اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سالن اجلاس سران اصفهان در بودجه 91 ردیف اعتباری دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: 100 پروژه ساخت سالن اجلاس سران در اصفهان با مشارکت مجزای 100 میلیارد تومانی دولت و شهرداری اصفهان در حال ساخت است و در بودجه سال 91 نیز ردیف بودجه برای آن تعیین شده است.

سالن اجلاس سران اصفهان در بودجه 91 ردیف اعتباری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حمیدرضا فولاد گر در ادامه نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه بخشی در مورد بودجه‌های پروژه‌های عمرانی مختلف استان اصفهان اظهار داشت: تاکنون بودجه برخی از این طرح‌ها در حال تکمیل کار پرداخت شده است و مابقی اعتبارات برآورد و سال آینده پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پروژه ورزشگاه نقش جهان و تکمیل آن تا دو سال آینده، افزود: در سال 90 مبلغ 6.5 میلیارد تومان اعتبار برای این منظور اختصاص یافت و 12 میلیارد تومان نیز در لایحه سال 91 مصوب شد اما برای تکمیل نهایی این پروژه 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  بودجه لازم ورزشگاه المپیک اصفهان را در مجموع 68.5 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: تاکنون تنها 3 میلیارد تومان برای ساخت این پروژه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی کنارگذر شرق اصفهان ادامه داد: این طرح برای تکمیل به 47 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

*طرح انتقال آب خدنگستان نهایی و آبگیری آن آغاز شد

فولادگر کنارگذر غرب اصفهان را از پروژه‌های در حال پیشرفت برشمرد و گفت: 4.1 میلیارد تومان برای این منظور در نظر گرفته شده است که 128 میلیارد تومان آن به منظور تکمیل پرداخت نشده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به پروژه‌های چشمه لنگان و خدنگستان اصفهان اشاره کرد و افزود: 79.3 میلیارد تومان از هزینه این پروژه تاکنون در طول اجرای برنامه پنج ساله پرداخت شده و در سال آینده این هزینه دو برابر می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به اعتبار 197 میلیاردی پروژه چشمه لنگان تا پایان کار در سال 91 اشاره کرد و افزود: تونل سوم کوهرنگ تا پیش از برنامه پنجم توسعه 51.4  میلیارد تومان اعتبار داشت که 135.5 میلیارد تومان در طول برنامه، در سال 90 ،26.3 میلیارد تومان و در سال آینده 28.8 میلیارد تومان برای پایان کار اختصاص یافته است.

وی پروژه بهشت آباد را از جمله طرح‌های در دست مطالعه دانست و اضافه کرد: در طول برنامه پنجم به این طرح 11.5 میلیارد تومان، در سال جاری 17.8 میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است و برآورد نهایی آن 62.9 میلیارد تومان بوده است.

فولادگر همچنین اعتبار اختصاص یافته به قطار شهری اصفهان را 61.2 میلیارد تومان پیش از برنامه پنجم توسعه دانست و افزود: با پرداخت 313 میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده پیش‌بینی می‌شود فاز نخست این پروژه در اواخر سال 92 به بهره‌برداری برسد.

* نیاز 59 میلیارد تومانی آزادراه اصفهان – شیراز به منظور تکمیل

وی همچنین به قطار سریع‌السیر اصفهان - تهران اشاره کرد و گفت: این پروژه نیاز به 400 میلیارد تومان اعتبار دارد که در طول اجرای برنامه پنجم 88.7 میلیارد تومان و در سال‌جاری 24.3 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی آزادراه اصفهان- شیراز را از دیگر پروژه‌های مهم ملی برشمرد و گفت: این آزادراه در طول برنامه 430 میلیارد تومان، در سال‌جاری 41 میلیارد تومان و برای پایان کار59  میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی مصلی اصفهان را از جمله پروژه‌های عظیم اصفهان دانست و بیان داشت: پیش از برنامه پنجم توسعه 3 میلیارد تومان و در سال‌جاری نیز 3.19 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت.

فولادگر پروژه اجلاس سران را دیگر پروژه‌ ملی در استان اصفهان دانست و افزود: 20 میلیارد تومان تاکنون برای ساخت این طرح پرداخت شده است که 100 میلیارد تومان سهم مشارکت دولت و 100 میلیارد تومان سهم مشارکت شهرداری است و در بودجه سال 91 نیز ردیف بودجه برای آن تعیین شده است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول