اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آمل:

مردم ایران در مقابل هرگونه تعرض از مملکت‌شان دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آمل گفت: اگر دشمن بخواهد تعرضی به کشور و نظام داشته باشد مردم مانند دوران دفاع‌ مقدس جلوتر از نیروهای مسلح همیشه در صحنه هستند و جانانه از مملکت خویش دفاع می‌کنند.

مردم ایران در مقابل هرگونه تعرض از مملکت‌شان دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز اگر در سطح کشورهای خاورمیانه شاهد بیداری اسلامی هستیم، این بیداری برگرفته از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: این بیداری نتیجه خون پاک شهدای عزیزی است که با فداکردن جانشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.

رسولی افزود: شهدای گرانقدر مسیر انقلاب اسلامی را برای ما ترسیم کردند و هرچه از عمر این نظام مقدس می‌گذرد علاقه‌مندی مردم به نظام بیشتر می‌شود.

معاون فرماندار آمل تصریح کرد: ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع ‌مقدس را به نسل‌های جدید انقلاب انتقال دهیم تا روحیه ایثارگری در این نسل‌ها پرورش یابد.

رسولی عنوان کرد: پشتوانه اصلی نظام ما مردم هستند و  مردم هیچ وقت از ارزش‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اگر دشمن بخواهد تعرضی به کشور و نظام داشته باشد مردم مانند دوران دفاع‌ مقدس جلوتر از نیروهای مسلح همیشه در صحنه هستند و جانانه از مملکت خویش دفاع می‌کنند.

معاون فرماندار آمل با اشاره به اینکه مسئولان نیز در دفاع از ارزش‌ها و پاسداشت آنها باید از مردم پیشگام‌تر باشند، بیان داشت: نظام اسلامی متعلق به همه مردم است و باید تلاش کنیم آن را به حکومت جهانی مهدی موعود (عج) متصل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با شکوه خاصی برگزار شود، گفت: این برنامه‌ها باید با هماهنگی همه دستگاه‌ها صورت گیرد.

انتهای ‌پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول