اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

حضور پررنگ مردم در روز قدس سبب تقویت انقلابیون می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات حضور حداکثری مردم در روز قدس را سبب تقویت انقلابیون و عقب‌نشینی دشمن عنوان کرد.

حضور پررنگ مردم در روز قدس سبب تقویت انقلابیون می‌شود

غلامعلی حبیبی‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به روز جهانی قدس اشاره و اظهار کرد: روز قدس آثار و برکات زیادی داشته است.

وی راهپیمایی روز قدس سال جاری را به دلیل تحولات زیادی که اخیرا در منطقه رخ داده مهم دانست و افزود: تحولات اخیر که در مصر، سوریه و خاورمیانه رخ داده و کشور ایران را نیز تحت فشار قرار داده است سبب توجه بیشتر به روز قدس سال جاری شده است.

فرماندار شهرستان قاینات تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در صحنه نشانه حمایت از انقلاب، حمایت از آرمان فلسطین و رهنمودهای امام و رهبری است.

حبیبی‌منش ادامه داد: در انقلاب ایران تفکری جهانی بر پایه تعالیم والای اسلام ناب است و آنچه که دشمنان اسلام و ایران را سخت به وحشت انداخته صدور این تفکر در بین ملت‌های جهان به ویژه مردم اروپا و آمریکا است.

وی افزود: هرچه مردم زنده‌تر و شاداب‌تر در این روز در صحنه حاضر شوند سبب خنثی‌سازی بیشتر توطئه‌های دشمنان می‌شود.

فرماندار شهرستان قاینات به افرادی که در کار کشورهای مسلمان دخالت می‌کنند اشاره و اضافه کرد: اگر قرار است انقلابی در یک کشور رخ دهد باید توسط مردم همان کشور باشد نه اینکه دیگران بیایند با راه‌انداختن آشوب در آن کشور انقلاب راه بیندازند.

حبیبی‌منش یادآور شد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس سبب می‌شود دشمن حساب کار خود را کرده و حضور خود را در کشورهای سوریه و میانمار کمتر کند.

وی گفت: در این روز مسئولان نیز وظیفه دارند همپای مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و مردم را نیز به حضور در این روز تشویق کنند.

فرماندار شهرستان قاینات یادآور شد: امروز نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل بیش از هر زمان دیگری در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حبیبی‌منش ادامه داد: امروز تاریخ ثابت کرده است که رهاورد دموکراسی و آزادی غرب برای ملت‌ها نتایجی جز ویرانی، اسارت و ناامنی نداشته و از این رو اقدامات تروریستی سوریه به افتضاحی برای سران آمریکا و اروپا تبدیل شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول