اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ورزشکاران در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: ورزشکاران نه تنها طی 33 سال گذشته در عرصه‌های مختلف ورزشی بارها افتخاراتی را برای ایران اسلامی رقم زدند، بلکه همراه و همگام سایر اقشار جامعه در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند.

ورزشکاران در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری فعال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در مراسم تجلیل از تیم‌های برتر مسابقات فوتسال جام رمضان این شهرستان اظهار داشت: در دین مبین اسلام سفارش زیادی به ورزش شده به گونه‌ای که شخص پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (ع) هم به این مهم توجه زیادی داشتند و فرمودند که به فرزندان خود ورزش به ویژه تیراندازی را آموزش دهید.

وی افزود: درخشش افرادی مانند جهان پهلوان تختی و پوریای ولی ریشه در دینداری و اصالت ولایت‌‌مداری این ورزشکاران داشته است و سبب شده که آنان قهرمان واقعی باشند.

متقی تصریح کرد: آن چه که ماندگار است و افتخار محسوب می‌شود، سجایای مردانگی و فتوت است که در ورزشکاران باقی مانده و به همین منظور اگر ورزشکاران به مولای متقیان اقتدا کنند نام آنها برای همیشه در تاریخ  باقی می‌ماند و می‌درخشد همان طور که پس از سال‌ها هنوز هم نام پهلوانان زیادی ورد زبان مردم است.

وی با اشاره به تاریخ کهن ورزش در ایران گفت: ورزشکاران کوهبنانی در هر دوره‌ای از تاریخ به وجود حضرت علی (ع) افتخار کرده و می‌کنند و نام این شخصیت برجسته همواره موجب قدرت، توان و موفقیت بیشتر ورزشکاران ایرانی شده است.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: ورزشکاران نه تنها طی 33 سال گذشته در عرصه‌های مختلف ورزشی بارها افتخاراتی را برای ایران اسلامی رقم زدند، بلکه همراه و همگام سایر اقشار جامعه در تمام صحنه‌ها حضوری فعال داشته‌اند، لذا امسال هم با توجه به حساسیت موضوع ورزشکاران باید با قدرت و انسجام بیشتر حضوری چشمگیر در مراسم روز قدس داشته باشند تا خاری در چشم دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی باشند.

رضا رفیع‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان نیز گفت: به میمنت گرامیداشت ماه مبارک رمضان با هماهنگی امور ورزش و هیئت‌های ورزشی شهرستان مسابقات فوتسال بین 12 تیم از اول ماه مبارک آغاز شد که در این دوره بازیکنان در سه گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند و در پایان از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی با اعلام رضایت از سطح برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان افزود: پس از انجام بازی‌های در خور تحسین و بسیار جذاب تیم‌های صعود کننده به مرحله پایانی مشخص شد و در نهایت تیم مسجد جامع کوهبنان موفق به کسب رتبه اول، تیم توتیا موفق به کسب رتبه دوم و تیم تعاون موفق به کسب رتبه سوم شد.

رفیع‌زاده ابراز داشت: با توجه به احساس وظیفه و به منظور اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری ورزشکاران کوهبنان در کنار سایر اقشار با لباس ورزشی و منسجم در مراسم جهانی روز قدس شرکت می‌کنند تا وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و ... به اثبات برسانند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول