اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان:

انقلاب اسلامی منشأ تربیت آزادگان در جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی منشأ تربیت آزادگان سرافراز در سراسر جهان است.

انقلاب اسلامی منشأ تربیت آزادگان در جهان است

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه مقام و جایگاه آزادگان در ادبیات انقلاب اسلامی بسیار گسترده و ارزشمند است، اظهار کرد: تربیتی که انقلاب اسلامی بر روی رزمندگان و بسیجیان در اوایل استقرار نظام اسلامی انجام داد، سبب این شد که جمهوری اسلامی برای همیشه بیمه شده و نقشه‌های دشمنان نیز خنثی شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش ‌ویژه و بسیار ارزنده جهاد‌های اسلامی در پیشبرد اهداف و موازین اسلامی در طول تاریخ افزود: حکومت اسلامی نماد مردم‌سالاری و احترام نهادن به سهم مردم بوده و در چنین حکومتی هیچ‌کس حق زور‌گویی ندارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مخاطب خویش را از ابتدا در کوره‌های تربیت دینی و معنوی نهاده و صبر و استقامت سترگ را به ملت‌های جهان عرضه داشته است، تصریح کرد: آزادگان انقلاب اسلامی با فراگیری مکتب عاشورایی ‌ابا عبد‌الله در برابر فشار‌ها و سختی‌های ایام اسارت دوام آورده و رنج دوری از میهن اسلامی را برای خویش آسان کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری آزادگان را نماد صبر و روحیه عاشورایی دانست و بیان کرد: ائمه اطهار همواره در طول ایام اسارت آزادگان را یاری می‌داده و موجب سعادت آنان می‌شدند.

اسلامی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق در دوران اسارت بدترین نوع شکنجه‌ و ستم را برای آزادگان ایرانی روا می‌داشت، عنوان کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته پیام اصلی خود را که همان ایستادگی و صبر و استقامت در برابر ظلم است به سراسر جهان رسانده و ملت‌های دیگر را به خیزش و جوشش علیه حاکمان مستبد دعوت کند.

وی با بیان اینکه آزادگان تاکنون منشأ خیر و برکت فراوان برای ملت قهرمان‌پرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی بوده‌اند، ابراز کرد: آزاده‌ای که با از جان گذشتگی در برابر دشواری‌ها به اوج قله‌های افتخار نایل آمده، امروز باید همواره مورد تکریم و احترام مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داشته و مورد تجلیل و سپاسگزاری دایمی قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری آزادگان را الگویی بزرگ و ارزشمند برای تربیت ملت‌ها دانست و اظهار کرد: امیدواریم که با تلاش‌ها و توجهات مردم و مسئولان زمینه جلب رضایت هرچه بیشتر آزادگان، رزمندگان و خانواده‌های معزز شهدا فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول