اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

انقلاب و تیزرو قهرمان هندبال قم را مشخص می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: تیم‌های انقلاب و تیزرو تعیین کننده تیم قهرمان رقابت‌های هندبال جام رمضان قم هستند.

انقلاب و تیزرو قهرمان هندبال قم را مشخص می‌کنند

سید علیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، بسیاری از تیم‌های هندبال تمرینات خود را به بعد از این ماه موکول کرده‌اند با این حال در پیکارهای هندبال جام رمضان قم تیم‌های بسیار خوبی اعلام آمادگی کردند و این رقابت‌ها بعد از برگزاری به شکل دوره‌ای به شب پایان رسیده است.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت هندبال قم، در حالی که چهار تیم در مسابقات هندبال جام رمضان قم حضور دارند، این پیکارها با عنوان بزرگداشت شهدای هندبالیست قم برگزار می‌شود و در آن تیم‌های تیزرو، امید، انقلاب و تیم مرحوم زینی‌وند حضور دارند.

رئیس هیئت هندبال استان قم بیان داشت: دیدار پایانی این مسابقات از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب در سالن ثامن الائمه مجموعه ورزشی جانبازان میدان 72 تن بین تیم‌های تیزرو و انقلاب برگزار می‌شود تا قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود.

وی با اشاره به کیفیت بالای تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها عنوان کرد: ترکیب تیم‌های هندبال شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان را هندبالیست‌های آینده‌دار قم تشکیل می‌دهند و این رقابت‌ها امسال با عنوان جام شهدای هندبالیست استان قم در حال برگزاری است.

طباطبایی یادآور شد: در قم 11 شهید هندبالیست به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند و قصد داریم از این به بعد با برنامه‌ریزی در هیئت هندبال استان قم هر سال یکی از مسابقات استانی را به نام این شهدای سرافراز و گرانقدر نامگذاری کنیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم با اشاره به وضعیت حال حاضر هندبال در قم اظهار کرد: قم سرشار از استعدادهای هندبال است که از رده سنی نونهالان تا رده سنی بزرگسالان با عشق و علاقه زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می‌‌کنند.

وی ادامه داد: حاصل کارهای بسیار ارزنده‌ای که در هیئت هندبال استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته و ادامه نیز خواهد داشت، دعوت استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی هندبال کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول