اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

فعالان فرهنگی علمداران انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: فعالان فرهنگی کشور، علمداران انقلاب هستند و در مسیر استمرار انقلاب باید سه مؤلفه معنویت، عدالت و عقلانیت را مد نظر قرار دهند.

فعالان فرهنگی علمداران انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در گردهمایی بزرگ "بدریون روزگار" که با حضور سردار اثباتی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و اهمیت توجه به راز و نیاز و مسائل دینی در این روزهای پربرکت از ماه رحمت، اظهار کرد: با ورق زدن و مطالعه تاریخ در می‌یابیم که بیشتر انقلاب‌های رخ داده دچار تحریف و تغییر شده‌اند و حتی برخی بعد از پیامبر اکرم نیز درصدد بودند تا انقلاب حضرت محمد (ص) را تغییر دهند.

وی با بیان این مطلب که سختی انقلاب‌ها همان استمرار آنهاست، بیان کرد: قاعده انقلاب‌ها راضی نبودن به وضع موجود و ایجاد یک حرکت جدید است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز حرکتی را آغاز کرد که مورد قبول شرق و غرب نبود و این مهم هم در شعارهای آن روز مشخص بود و نیز در گفتمان امروز بازگو می‌شود.

رضوانی افزود: دلیل عمده دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی نیز به علت اسلامی بودن این انقلاب و همین شعار نه غربی و نه شرقی است که آن را از دیگر انقلاب‌های دنیا متمایز کرده و استمرار را بر انقلابیون کشور اسلامی ما سهل و آسان کرده است.

وی با اشاره به ماهیت اصیل اسلامی انقلاب کشورمان یادآور شد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به همین ماهیت اسلامی انقلاب اسلامی ایران هستند.

رضوانی با بیان این مطلب که فعالان فرهنگی، علمداران انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: استمرار انقلاب نیازمند بصیرت، آگاهی و شناخت از توطئه‌های دشمن است که باید مد نظر فعالان فرهنگی که همان علمداران انقلاب اسلامی هستند، قرار گیرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: باید تشخیص داد که دشمن در کدام کانون و جبهه درصدد ضربه زدن به انقلاب است و در آن میدان به مقابله با دشمن پرداخت.

وی تأکید کرد: گفتمان امروز جمهوری اسلامی، گفتمان قرآن، اسلام، اهل بیت (ع) و ولایت است و با همین گفتمان نیز می‌توان در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شوم بی‌شمار استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرد و انقلاب را استمرار بخشید.

رضوانی با بیان این مطلب که سنگ‌اندازی دشمنان در مسیر انقلاب به علت پایبندی این نظام به اسلام و ولایت است، عنوان کرد: معنویت، عدالت و عقلانیت سه مؤلفه مهم مکتب اسلام و سیره اهل بیت (ع) است که باید برای مقابله با دشمن در همه عرصه‌ها و به خصوص جبهه فرهنگی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به کارشکنی جهان استکبار در برابر فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان خاطرنشان کرد: مانع‌تراشی دشمنان در مسئله هسته‌ای کشورمان به دلیل بهره‌برداری صلح‌آمیز کشورمان و تنها بهانه‌ای برای اعمال فشارها بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و این هم به خاطر اسلامی بودن انقلاب و ترویج آن است.

رضوانی با تأکید بر استمرار حرکت انقلاب توسط فعالان فرهنگی، یادآور شد: علت وجود تحریم‌ها حرکت مردم در مسیر اسلام، اهل بیت و ولایت است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول