اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبیک:

آزادگان شکوه استقامت را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک گفت: آزادگان، شکوه مقاومت و سرافرازی را در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

آزادگان شکوه استقامت را در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند

حسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک آزادگان را سرو قامتان بی‌ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز که الگو و اسوه حضرت زینب (س) بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و با افتخار به ایران اسلامی بازگردند.

وی افزود: آزادگان با صبر، استقامت و ایثارگری در اردوگاه‌های عراق موجب عزت، اقتدار و سرافرازی انقلاب اسلامی شدند.

این مسئول ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند یک لحظه خود را جای آزادگان بگذارد چرا که مشکلات طاقت فرسا، شکنجه‌های غیر‌قابل تحمل و سرما و گرمای شدیدی را تحمل کرد‌ه‌اند که زبان از بیان استقامت آنان قاصر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک با بیان اینکه رزمندگان تنها برای رضای الهی و لبیک‌گویی به فرمان رهبری عازم جبهه‌ها شدند، تصریح کرد: آزادگان هیچ انتظار و توقعی از مردم و دولت ندارند چون که نمی‌خواهند اجرشان نزد خدا تباه شود.

نظافتی بازگویی خاطرات آزادگان برای نسل نوجوان و جوان را ضروری دانست و خاطر‌نشان کرد: با بازگویی خاطرات آزادگان نسل نوجوان و جوان درک خواهند کرد که انقلاب اسلامی با چه زحمت، ایثارگری‌ها و رشادت‌هایی به‌دست آمده و بیشتر قدر انقلاب و کشور را خواهند دانست.

وی بیان کرد: حیف است خاطرات تلخ و شیرین آزادگان در دوران اسارت به افراد جامعه به‌ویژه جوانان بازگو نشود چرا که کمتر از آزادگان یاد شده است ولی آزادگان باید بدانند که مردم و مسئولان فراموششان نکرده و نخواهند کرد.

نظافتی اذعان کرد: مردم و مسئولان باید به مقام آزادگان ارج نهاده و نسبت به آنان و خانواده‌هایشان بی‌تفاوت نباشند چون که آزادگان با تحمل شکنجه‌های سنگین به دشمنان باج ندادند و با پایبندی به اعتقادات از اسلام و ایران دفاع کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک یادآور شد: دیدار مسئولان با آزادگان نوعی قدردانی از آزادگان است چرا که استقامت آنان را کسی نمی‌تواند جبران کند.

نظافتی عنوان کرد: آزادگان با ایستادگی در برابر دشمن، برای ملت خود افتخار و سربلندی را به ارمغان آوردند.

وی تعداد آزادگان شهرستان آبیک را 46 آزاده اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو تن از آزادگان به شهادت رسیدند و دو تن دیگر به دیار باقی شتافته‌اند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول