اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

ضربه به انقلاب، حمله به حرکت انبیا و معصومان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین جمهوری اسلامی ایران را همچون گوهری ارزشمند توصیف کرده و گفت: کسانی که به انقلاب اسلامی ضربه می‌زنند، به حرکت انبیا و معصومان در طول تاریخ حمله می‌کنند.

ضربه به انقلاب، حمله به حرکت انبیا و معصومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل صبح امروز در مراسم هفتمین روز درگذشت والده سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که با حضور مسئولان کشوری و لشگری در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: مسئله موت، مسئله بحث برانگیزی است و از ابتدایی که انسان گام در این جهان نهاد نیز مهم‌ترین و ویژه‌ترین مسئله تمام موجودات بوده است.

وی ادامه داد: موت از دیدگاه ادیان الهی، به معنای فنا نیست و امام حسین (ع) نیز مرگ را به عنوان گذرگاهی برای عبور و گذشت از دنیای فانی به دنیای باقی معرفی کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: حضرت علی (ع) فرموده‌اند که دنیا سرای گذر و آخرت محل ماندن است پس باید همه موجودات برای سرای جاوید توشه خود را جمع‌آوری کنند.

قابل خاطرنشان کرد: برخی که مرگ را پایان دنیا می‌دانند، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا در این دنیای فانی جاودان باشند ولی این دنیا فانی و محل گذر است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین تصریح کرد: مردم از منظر حضرت علی (ع) به دو دسته دنیایی و اخروی تقسیم می‌شوند که گروه اخروی، آزاده هستند ولی گروهی که به فکر دنیا و منافع دنیایی است، سخت از مرگ در هراس بوده و همه چیز خود را برای دنیا از دست می‌دهد که عاقبتش نیز تباهی و نیستی است.

مرحوم جانباز الطافی به امیرالمؤمنین علی (ع) پیوست

وی با اشاره به درگذشت مرحوم پاسدار شهید علیرضا الطافی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: بی‌شک این پاسدار و جانباز بزرگوار مزد زحمات خود را گرفت که در آستانه شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) به آن حضرت پیوست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امثال مرحوم الطافی کسانی هستند که می‌توانند در انتهای زندگی مانند مولایشان بگویند به رستگاری رسیدم.

قابل با اشاره به آیه 145 سوره آل عمران، بیان کرد: پیام تمام پیامبران، بندگی کردن برای خدا است و قرآن نیز در این مسیر نسخه‌ای است برای رهایی انسان از تباهی‌ها.

وی توضیح داد: دو عامل قرآن و نمونه عملی که همان امامان و معصومان هستند، رهایی دهنده انسان از پلیدی‌ها بوده و راهگشای زندگی انسان‌هاست.

قابل تأکید کرد: نمونه عملی بندگی خدا، حضرت علی (ع) است و به همین علت نیز ایشان را قرآن ناطق می‌دانند که ما نیز باید با بهره‌گیری از این دو عامل فرمول زندگی را از قرآن فرا بگیریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مملکت 23 سال است که با خون شهدا و راهنمایی‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام، همچون گوهری ناب از چنگال استکبار جهانی در امان مانده و امروز تشعشعات آن کشورهای اسلامی را بیدار کرده است.

جمهوری اسلامی محصول رنج همه انبیاست

قابل عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد همه چیز و حتی گوهر وجود خود را برای دنیا می‌دهند به طوری که قاتل شهید علیمحمدی نیز پرده از حمایت‌های رژیم صهیونیستی برای این حرکت تروریستی برداشت.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی محصول همه رنج انبیا و معصومان است که باید همچون گوهری ارزشمند آن را پاس بداریم.

قابل تأکید کرد: خدا از آنهایی که با انقلاب بازی می‌کنند، انتقام می‌گیرد زیرا این افراد با ضربه زدن به انقلاب، ضربه به انبیاء و ائمه می‌زنند.

روز قدس، روز فریاد برای آزادیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان این مطلب که مبارزات ائمه و پیامبران برای برقراری حکومت اسلامی بوده، یادآور شد: روز قدس، روز یاری مظلومان و فریاد زدن برای آزادی قدس است.

گفتنی است در این مراسم که به میزبانی آیت‌الله باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و احمد عجم استاندار قزوین برگزار شد، آیت الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان، معاونان استاندار، مدیرکل‌ها، رؤسای دستگاه‌ها و ادارات استان، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تنی چند از مسئولان کشوری و همچنین مردم ولایت‌مدار قزوین حضور داشتند.

مجموعه خبرگزاری فارس استان قزوین نیز درگذشت والده مکرمه سردار آبنوش و پاسدار جانباز علیرضا الطافی را به محضر ایشان تسلیت گفته و برای وی، خانواده محترم و بازماندگان سوگوار، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول