اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

خبرنگاران عهده‌دار دفاع از انقلاب در دنیای مجازی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: ترسیم دفاع از انقلاب اسلامی در دنیای مجازی بر عهده خبرنگاران است و آنها باید پیام‌های انقلاب را در عرصه سیاسی به ملت‌ها برسانند.

خبرنگاران عهده‌دار دفاع از انقلاب در دنیای مجازی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ جواد نائینی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بالا بردن اراده ملت در دفاع از انقلاب و مقابله با جنگ روانی دشمن و شیوه‌هایی که در جبهه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی علیه نظام اسلامی به کار می‌برد، بر عهده خبرنگاران متعهد کشور است.

وی افزود: نقش خبرنگاران در شناساندن شرایط زمان و وضعیت سیاسی کشور به جوانان و تشویق آنها برای حضور در عرصه دفاع از انقلاب بسیار ارزنده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان خاطرنشان کرد: خبرنگاری که بتواند اراده ملت‌ها در عرصه سیاسی به نمایش بگذارد باید او را موفق خواند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جهان‌بینی سرمایه‌داری به عنوان عامل کشتارها و جنایات در برخی کشورهای مسلمان چون فلسطین تصریح کرد: با توجه به اینکه اسلامی پاسخگوی نیازهای مادی و معنوی بشر است لذا جهان‌بینی اسلامی نیاز روز دنیاست و باید در ایجاد و سازماندهی کمک کرد.

نائینی در ادامه با بزرگداشت روز قدس از آن به عنوان روز عمق‌بخشی خارجی در دفاع از مظلوم و عدالت نام برد و یادآور شد: با صدور انقلاب اسلامی به جهان، بسیاری از کشورها طعم شیرین عدالت را چشیدند لذا در دفاع از مرم فلسطین و بیان انزجار از رژیم صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: مردم مؤمن و شهیدپرور کاشان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با شرکت پرنشاط خود در این راهپیمایی بار دیگر ولایتمداری و تبعیت خود را از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول