اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

انتقال پیام انقلاب اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

انتقال پیام انقلاب اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان که با حضور مدیران ادارات و ارگان‌های دولتی برگزار شد با اشاره به حساسیت کار خبرنگاران اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

وی افزود: ‌در کار خبررسانی و خبرنگاری موضوع امانتداری و انتقال اصل خبر بسیار مهم است، زیرا خبرنگاران باید در امانتداری بسیار دقیق و ظریف عمل کنند.

متقی بیان داشت: خبرنگاران باید با چشم تیزبین و فعالیت سازنده اخبار، اطلاعات و خدمات دولت خدمتگزار را بدون کم و کاستی به مردم برسانند و آنها را با فعالیت‌ها و خدمات دولت بیشتر آشنا کنند.

وی ابراز داشت: خبرنگاران در کار حساس خبرنگاری باید‌ از تخریب دیگران دوری کنند و تلاش داشته باشند با نگاهی منطقی، دقت و صداقت آرامش را در سطح جامعه افزایش داده و ذهنیت منفی را از درون جامعه دور کنند.

متقی با اشاره به ویژگی‌های یک خبرنگار موفق بیان داشت: امانتداری، روابط عمومی قوی، برخورداری از قوه تجزیه و تحلیل، صداقت، شجاعت، برخورداری از اطلاعات عمومی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از مهم‌ترین ویژگی خبرنگاران است.

وی تصریح کرد: امروز اصلی‌ترین وظیفه خبرنگاران انتقال پیام انقلاب اسلامی، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان ‌و پیام مقام معظم رهبری و مردم به سراسر جهان ‌است که خبرنگاران باید به آن توجه ویژه داشته باشند‌.

فرماندار کوهبنان با تقدیر از جدیت‌ خبرنگاران در انتقال اخبار و رویدادهای این شهرستان افزود: با توجه به کمبودها و کاستی‌هایی که در شهرستان‌ برای خبرنگاران وجود دارد، این قشر در تمام برنامه‌ها و جلسات حضوری پررنگ دارند و نسبت به ارسال اخبار به موقع اقدام می‌کنند و کوهبنان در این زمینه از جایگاه بالایی برخوردار است.

متقی گفت: در بسیاری از مواقع خبرنگاران توانمندی‌ها و نارسایی‌های شهرستان را با ارائه گزارش‌های خود بازگو کرده که این عمل علاوه بر معرفی شهرستان مسیر خدمت‌رسانی به مردم را آسان‌تر می‌کند.

به گزارش فارس‌ در این آیین خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود پرداختند و سپس فرماندار کوهبنان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فارس و سایر رسانه‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول