اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

آمریکا با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مخالف است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با نظام جمهوری اسلامی به دلیل استقلال‌طلبی و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است.

آمریکا با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مخالف است

به گزارش خبرگزار ی فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کمیته‌های چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: بر اساس روایت و مدارکی که در اختیار ما است، هیچ علمی به اندازه آن علمی که سلامت جسم انسان را تأمین می‌کند از لحاظ اهمیت و ارزش سایر علوم به آن نمی‌رسند.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که فرمودند "هیچ علمی به اندازه آن علمی نیست که سلامت بشر را تأمین می‌کند"، افزود: سلامت جسم مهم است و اگر افراد یک جامعه بیمار و از سلامت جسم برخوردار نباشند، جامعه سالم نیست.

جعفری ابراز داشت: در اسلام دستوراتی داده شده که اگر به آنها عمل کنیم، سلامت جسم تأمین می‌شود، دستوراتی در اسلام داریم مبنی بر اینکه مسلمان باید پاکیزه باشد که فلسفه آن سلامت و پاکیزگی جسم است.

وی تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های روزه ماه مبارک رمضان سلامت جسم است، البته قرآن کریم فلسفه مهم روزه را تقوا دانسته است و آن روزه‌ای واقعی است که سلامت جسم ما را تأمین کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه علمی با ارزش‌تر از آن علمی که سلامت جسم را تأمین می‌کند، نیست، افزود: هیچ‌گونه سلامتی مانند سلامت روح نیست، سلامت جسم مهم است، اما سلامت روح از جسم بالاتر است و اسلام می‌خواهد مسلمانان هم از لحاظ جسم و هم از لحاظ سلامت روح در وضعیت خوبی باشند. 

جعفری حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) را نشانه وفاداری ملت به نظام و انقلاب و بصیرت ملی آنها دانست و افزود: امروز با گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هنوز با همان شور و نشاط در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلابی شرکت می‌کنند که این امر در تمام دنیا بی‌سابقه است.

وی گفت: امام راحل در آن زمان اعلام خطر کرده‌اند و گفتند صهیونیست‌ یک خطر بزرگ برای جهان است در آن زمان معنی آن را مردم خوب نفهمیدند و اکنون مردم جهان به این نکته پی‌ برده‌اند و اگر مسلمانان همچنان در خواب باشند، ممکن است نقشه شوم صهیونیست‌ها که تقسیم کردند، بیت‌المقدس دو قسمت است را به اجرا در آورند و این بسیار خطرناک است.

امام جمعه کرمان افزود: استکبار غده سرطانی را در قلب جهان اسلام کاشته و تجهیزش کرده است و رژیم صهیونیستی صدها کلاهک هسته‌ای دارد و اگر موجودیتش به خطر بیفتد حتما از آن‌ها استفاده می‌کند.

وی ابراز داشت: این جای تأسف دارد جمعیت ما مسلمانان بیش از 1.5 میلیارد نفر است و از امکانات و موقعیت‌های استراتژیک در دنیا برخورداریم، اما یهود بر ما مسلط شده است.

وی دشمنی آمریکا و استکبار با نظام جمهوری اسلامی را به دلیل استقلال‌طلبی و پیشرفت‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: ‌آمریکا با اسلام و جمهوری اسلامی مخالف است، زیرا منافع آنها را در جهان به خطر انداخته و امروز انقلاب به خاورمیانه و آفریقا صادر‌ و موجب بیداری اسلامی شده است.

جعفری اذعان داشت: اوباما در جریان جلب آرای ریاست‌جمهوری خود برای صهیونیست‌ها و یهودی‌ها سنگ تمام گذاشت و حمایت همه جانبه‌ای را از آنها به عمل آورد، اما برای ما جای سئوال است که صهیونیست‌ها از چه قدرتی برخوردار هستند که برای رسیدن به مناسب و قدرت باید به آنها وعده داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: نامزد حزب جمهوری‌خواه اعلام کرد که اگر من انتخاب شوم دست صهیونیست را برای حمله به تأسیسات اتمی ایران باز می‌گذارم، این سخن از روی بی‌عقلی و نادانی است، زیرا آنها اگر می‌توانستند، سال‌های قبل به ما حمله کرده بودند.

انتهای پیام/ب10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول