اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

آمادگی نیروهای مسلح برای ‌دفاع از انقلاب / ارتش با تمام توان در صحنه حاضر است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل پیاده ارتش از آمادگی نیروهای مسلح برای حضور در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی خبر داد و گفت: ارتش با تمام توان در صحنه حاضر است‌.

آمادگی نیروهای مسلح برای ‌دفاع از انقلاب / ارتش با تمام توان در صحنه حاضر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علیرضا صیامی عصر امروز در مراسم تکریم از بازنشستگان ارتش در مشگین‌شهر اظهار داشت: نیروی انسانی سرمایه عظیم است که اگر به معنای واقعی مورد توجه قرار گیرد، می‌تواند زمینه یک تحول اساسی را در تمام حوزه‌ها فراهم آورد که در این ارتباط شایسته است قدر نیروهای انقلابی و ارزشی را بدانیم.

وی از بازنشستگان به عنوان صندوق‌های پر از علم و دانش و تجربه و پشتوانه نیروهای مسلح یاد کرد و افزود: ما امروز در حالی شاهد حضور بازنشستگان در عرصه‌های مختلف هستیم که عده‌ای سعی می‌کنند تجارب و اهمیت حضور آنها را در جامعه نادیده بگیرند در حالی که باید به نحوه مطلوب از این ظرفیت و توانمندی بهره گرفت.

صیامی در ادامه از آمادگی نیروهای مسلح برای حضور در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی یاد کرد و ادامه داد: امروزه تمام توطئه‌های استکبار بویی از عصبانیت دارد چرا که آنها سعی می‌کنند پیوند مردم با نیروهای مسلح و اعتماد برقرار شده را زیر سئوال ببرند تا شاید به اهداف شومشان دست یابند.

به گزارش فارس، فرمانده تیپ 40 ارتش تصریح کرد: ‌ارتش به عنوان یک نیروی بین‌المللی و مقتدر در پاسداری از انقلاب اسلامی با تمام توان در صحنه حاضر است و هرگز از منافع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با یادآوری این‌که آمادگی نیروهای مسلح بزرگ‌ترین آسیب و خطر را متوجه دشمنان کرده است، خاطر نشان کرد: برای از بین بردن برخی از نواقص باید سعی کرد مجاهدانه وارد صحنه شده و با رفع این کاستی‌ها نقاط قوت را تقویت کرده و به اقتدار واقعی نیروهای مسلح بیش از گذشته کمک کرد.

در ادامه این مراسم رئیس کانون‌های بازنشستگان ارتش در استان اردبیل نیز اضافه کرد: این مجموعه در تلاش است تا به هر طریق ممکن اسباب تکریم و تعظیم بازنشستگان را فراهم آورده و یک بستر مناسب و مطلوب در خدمت‌رسانی مهیا کند.

علی غفاری بیان کرد: بازنشستگان ارتش از امکانات بیمه‌ای و همچنین بیمه تکمیلی و برخی خدمات بهداشتی، درمانی از ارتقای سلامت برخوردار هستند و در کنار آن سعی داریم به عنوان یک مجموعه توانمند از قابلیت‌های منحصر به فرد نیروهای بازنشسته ارتش استفاده کنیم.

وی بازنشستگان ارتش را دارای تجربه و توانمندی بسیار بالا توصیف کرد و گفت: روحیه دینی و نشاط انقلابی سرمایه معنوی بازنشستگان ارتش است.

در پایان این مراسم که با حضور 300 نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح مشگین‌شهر و خانواده‌های آنها برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنها تقدیر شد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول