اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

طرح‌های قرآنی زنجان الگوی کشوری شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به طرح‌های ویژه قرآنی اجرا شده در سطح استان زنجان گفت: اغلب این طرح‌های تبدیل به الگوی کشوری شده است.

طرح‌های قرآنی زنجان الگوی کشوری شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصادف شدن روز خبرنگار با شب قدر اظهار داشت: مصادف شدن این روز با این شب عزیز موجب برنامه‌ریزی خاص برای برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز خبرنگار شد.

وی با اشاره به طرح‌های ویژه اجرا شده در امور قرآنی در سطح استان زنجان افزود: این طرح‌ها به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ارتقای برنامه‌های آموزشی قرآن و احداث فرهنگسراهای متعدد را نشان دهنده حمایت دولت از امور فرهنگ استان اعلام کرد.

وی از در دست ساخت بودن سالن ویژه تئاتر در شهر زنجان خبر داد و گفت: این سالن در واقع بعد از تالار وحدت تهران از سالن‌های برتر کشور محسوب می‌شود.

سهندی به دیدار سال گذشته هنرمندان استان با استاندار اشاره کرد و افزود: بودجه 200 میلیونی اختصاص یافته در آن دیدار به امور هنرمندان تبدیل به هفت جشنواره فرهنگی هنری برای هنرمندان استان زنجان  شد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد بیمه خبرنگاران گفت: خبرنگاران به شرط تکمیل مدارک مورد نیاز به ویژه مدت زمان فعالیت خود می‌توانند اقدام به تحویل مدارک خود برای استفاده از تسهیلات بیمه هنرمندان کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از به وجود آمدن مشکل در پرداخت تسهیلات پرداخت شده از طرق صندوق حمایت از هنرمندان خبر داد و اضافه کرد: مشکلات ناشی از این موضوع باید پیگیری شود.

در این جلسه برخی مشکلات خبرنگاران فعال در سطح استان زنجان عنوان شد.

عدم انجام کار خاصی برای خبرنگاران بحران تشکیل شده توسط هلا احمر از جمله گلایه‌هایی بود که توسط خبرنگاران حاضر در جلسه ابراز شد.

استاندار زنجان بر پیگیری حل موضوع خبرنگاران از طریق مدیریت بحران تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول