اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی زنجان خبر داد

اجرای طرح هجرت با رویکرد قرآنی/ حضور 200 هزار نفر روز در طرح هجرت 3 زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح هجرت با رویکرد برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود.

اجرای طرح هجرت با رویکرد قرآنی/ حضور 200 هزار نفر روز در طرح هجرت 3 زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح هجرت با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان زنجان در حال حاضر در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از میزان فعالیت‌های عمرانی کاسته می‌شود، افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در ماه رمضان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری طرح هجرت سه در همه شهرستان‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: زیباسازی مدارس از برنامه‌های طرح هجرت است.

وی طرح هجرت را از برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه عمران و بهسازی مدارس استان برشمرد و افزود: دانش‌آموزان با شور و علاقه خاصی در این طرح شرکت می‌کنند.

بابایی پیگیری برگزاری کلاس‌های قرآنی، اخلاق و احکام را از دیگر برنامه‌های طرح هجرت دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان، رویکرد برنامه‌های سازندگی نیز اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی است.

وی از زیباسازی نمازخانه‌های مدارس استان در این طرح خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان با توجه به اهمیت برگزاری نماز جماعت، نمازخانه‌های مدارس استان زنجان زیباسازی می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از حضور 200 هزار نفر روز در طرح هجرت سه استان زنجان خبر داد و افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان استقبال بسیاری از این برنامه فرهنگی و اردویی دارند.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب مرمت و بهسازی مدارس برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی و برگزاری کلاس‌های مشاوره از دیگر برنامه‌های این طرح است.

بابایی از برگزاری کلاس‌های مهارت‌آموزی در دوره‌های طرح هجرت خبر داد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان با شرکت در این دوره‌ها، مهارت‌های مورد علاقه خود را یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزش‌های بهداشتی، سلامت و درمان در قالب طرح هجرت خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدائی از دیگر اهداف این طرح است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشجویی و محلات در قالب این طرح برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام شده است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول