اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

اجرای طرح ضیافت قرآنی دانشجویان دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان

خبرگزاری فارس: قائم مقام طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان از اجرای طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشجویان این منطقه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح ضیافت قرآنی دانشجویان دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان

مظاهر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره زمان برگزاری مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی ویژه دختران در واحد رشت را در دومین روز از ماه مبارک رمضان ذکر کرد.

قائم مقام طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان اظهار داشت: امسال سومین سال برگزاری این طرح در دانشگاه‌های سراسر کشور است و پرداختن به اولویت‌های فرهنگی و تربیتی دانشجویان در کنار فعالیت‌های آموزشی آنها از مهم‌ترین اهداف این طرح محسوب می‌شود.

این مسئول، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت برگزاری طرح مذکور در دانشگاه‌ها گفت: ماه رمضان تالار ضیافت الهی بوده و دیدار با دانشجویان در این ماه تکریم از دانشگاه و دانشجو است.

وی، به همکاری و مشارکت دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای استانی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 17 و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با این طرح اشاره کرد و متذکر شد: واحد رشت محل اجرای طرح ضیافت ویژه خواهران و واحد لاهیجان محل اجرای این طرح ویژه برادران است.

زمانی، بابیان اینکه از نظر آموزشی فعالیت‌های دانشجویان به عنوان چهار واحد درسی برای گذراندن دروسی مانند اخلاق اسلامی، انقلاب اسلامی، آشنایی با منابع اسلامی و غیره محسوب می‌شود، عنوان کرد: آیین زندگی (اخلاق کاربردی)، اخلاق اسلامی، فلسفه اسلامی، آشنایی با قانون اساسی، اندیشه سیاسی، تفسیر موضوعی قرآن و تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه از دیگر زیر مجموعه‌های عناوین درسی در این طرح هستند.

قائم مقام طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان با برشمردن برخی دیگر از فعالیت‌های آموزشی طرح مذکور یادآور شد: دانشجویان در این طرح علاوه بر انجام دادن فعالیت‌های آموزشی به اجرای برنامه‌های ارزشمندی در زمینه‌های مختلف مشاوره، نقد فیلم، کرسی‌های آزاد اندیشی، فعالیت‌های قرآنی، دینی، ادبی، هنری و ورزشی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در کنار انجام دادن تمام این فعالیت‌ها در کارگروه‌های مختلف به طور شبانه‌روزی در دانشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم‌های معنوی نماز جماعت، سحری و افطاری و دیگر برنامه‌های ویژه از دیگر فعالیت‌های دانشجویان در این طرح است.

زمانی، به اعلام آمادگی ثبت‌نام بالغ بر 700 دانشجو در طرح ضیافت اشاره کرد و ادامه داد: آمار نهایی و قطعی با تکمیل ثبت نام دانشجویان از طریق سایت اعلام می‌شود.

به گفته قائم مقام طرح ضیافت اندیشه قرآنی دانشگاه آزاد منطقه 17 گیلان، مراسم افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در واحدهای رشت و لاهیجان از ساعت 9 صبح روز یکشنبه دوم ماه رمضان آغاز می‌شود و تا 16 ماه رمضان ادامه دارد.

این مسئول از همکاری رئیس و معاونت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت قدردانی کرد و اذعان داشت: برای رسیدن به اهداف مطلوب طرح و کسب نتایج مورد نظر در مسیر اجرای آن با جدیت گام بر می‌داریم.

وی در پایان متذکر شد: تمام دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در طرح مذکور می‌توانند تا مدت زمان باقیمانده از طریق مراجعه به آدرس سایت www.ziafatandisheh17.com  ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول