اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد چالوس خبر داد

حضور 700 چالوسی در طرح قرآنی "در محضر نور"

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس از حضور 700 نفر در طرح قرآنی "در محضر نور" خبر داد و گفت: اختتامیه طرح بزرگ قرآنی در محضر نور در چالوس برگزار می‌شود.

حضور 700 چالوسی در طرح قرآنی "در محضر نور"

محمد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: مراسم اختتامیه طرح بزرگ قرآنی در محضر نور که از هجدهم اسفند ماه 90 آغاز شده بود روز پنجشنبه پانزدهم تیر ماه 91 در چالوس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: استقبال بسیار خوبی از این طرح قرآنی از سوی شهروندان چالوسی صورت گرفت و حدود 700 نفر نیز مشارکت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس درباره چگونگی برگزاری این طرح ابراز داشت: از هجدهم اسفند 90 تا پانزدهم تیرماه 91 که مصادف با میلاد سراسر نور امام زمان (عج) است 120 روز می‌شود و قرآن نیز 120 حزب دارد و بنابراین هر کسی در هر روز یک حزب از قرآن را به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) بخواند در پایان این 120 روز در حقیقت همه قرآن را خوانده که این طرح تاکنون با استقبال بسیار زیادی نیز روبه‌رو شده است.

شریفی بیان داشت: این طرح با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد چالوس، دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد و تلاش ما بر این است تا این طرح را به‌ صورت استانی برگزار و سپس نسبت به برگزاری آن در سطح کشور نیز اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه طرح بزرگ قرآنی در محضر نور راس ساعت 17 عصر روز پنجشنبه در مسجد پنج تن چالوس با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری همراه با اهدای جواز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان در این طرح نورانی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس در پایان به اقدامات فرهنگی در طرح دریای چالوس اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، صدور مجوز برای برپایی نمایشگاه کتاب، تبلیغات محیطی با مضامین اخلاقی، احادیث، طبیعت شمال و بازدید اعضای کمیته طرح دریا در چالوس از اقدامات این اداره است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول