اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

حضور 4000 عضو کانون‌های فرهنگی در طرح ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: با اجرای طرح ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی، در سال جاری 4 هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

حضور 4000 عضو کانون‌های فرهنگی در طرح ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی ازجمله طرح قرآنی سی روز، سی جزء از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری الهادی، آیت‌الهی، دانش، سبحان و مسجد النبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری تصریح کرد: این برنامه در کانون‌های مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برگزاری طرح شبی با قرآن با حضور استاد ابوالقاسمی در زنجان خبر داد و افزود: این طرح در کانون روستایی فاطمیه خنداب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های احکام با محوریت ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اجرای طرح قرآنی ضیافت‌الرحمان از سوی کانون فرهنگی هنری علقمه به صورت پیامکی از دیگر برنامه‌های این ماه محسوب می‌شود.

مقدمی با بیان اینکه اجرای طرح ریشه‌کنی بیسوادی قرآنی از برنامه‌های این دبیرخانه است، افزود: این طرح با جدیت در سال جاری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به زیرپوشش قرار دادن 2 هزار و 500 نفر در سال گذشته در این طرح یادآور شد: در سال جاری 4 هزار نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه مراسم ویژه شهادت حضرت علی(ع) در کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم ویژه شبهای قدر نیز از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع 3 هزار قرآن کریم، نهج‌البلاغه و مفاتیح در زنجان تصریح کرد: تاکنون یک هزار قرآن، نهج‌البلاغه و مفاتیح در بین کانون‌های فرهنگی و هنری توزیع شده است.

مقدمی با بیان اینکه برگزاری طرح انتظار یار از برنامه‌های این دبیرخانه محسوب می‌شود، افزود: این طرح در خصوص سلسله مباحث مهدویت در بین کانون‌های فرهنگی و هنری زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت این دبیرخانه در طرح همیان مولا یادآور شد: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی این طرح با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول