اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش مازندران:

930 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در مازندران مستقر هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: 930پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در مازندران مستقر شد.

930 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی در مازندران مستقر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسین کمالی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه بحث اوقات فراغت از برنامه‌های محوری آموزش و پرورش مازندران در ایام تابستان است، اظهار داشت: هدف ما ارائه برنامه‌هایی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است.برنامه‌های اوقات فراغت تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند.

کمالی با اشاره به اینکه  برنامه‌های اوقات فراغت در راستای رشد و تعالی فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی دانش‌آموزان موثر است، تصریح کرد: تمامی برنامه‌های اوقات فراغت براساس نیازهای جسمی، روحی و عاطفی دانش‌آموزان تدبیر شده است.

این مسئول به همکاری 3 هزار و 700 نفر از نیروهای ستادی در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت تشکل‌های دانش‌آموزی در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان دانش‌آموزان موثر بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از وجود  930 پایگاه اوقات فراغت در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: 187 هزار و 424  نفر از دانش‌آموزان در 16 رشته در برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند که از این میزان 12 هزار و 362 نفر از دانش‌آموزان مناطق محروم استان بوده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 141 هزار و 764 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش مازندران قرار گرفتند، یادآور شد: امسال با رشد 13 درصدی دانش‌آموزان در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت روبه رو بودیم.

کمالی با شاره به اینکه امسال 240 مدرسه راهنمایی و 630 دبیرستان مازندران در برنامه‌های اوقات فراغت اتحادیه انجمن‌های اسلامی مشارکت داشتند، اظهار داشت: فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی به صورت قرارگاهی انجام شد.

وی ادامه داد: تاکنون 15 هزار نفر به صورت عادی و فعال عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی هستند که 9 هزار و 580 دانش‌آموز استان در 75 پایگاه برنامه‌های اوقات فراغت اتحادیه انجمن‌های اسلامی حضور داشتند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول