اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف:

روز قدس همایشی سراسری علیه نسل‌کشی اسرائیل است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مردم مسلمان ایران در روز قدس در همایشی وسیع و سراسری علیه نسل‌کشی اسرائیل به پا می‌خیزند.

روز قدس همایشی سراسری علیه نسل‌کشی اسرائیل است

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مردم مسلمان ایران بیش از 33 سال است که دین خود را به قدس و مسلمانان این منطقه ادا می‌کنند و امسال نیز با توجه به خروش بیداری اسلامی، راهپیمایی روز قدس لرزه بر اندام استکبار و صهیونیست خواهد انداخت.

وی افزود: امروز خودسوزی‌ها در اسرائیل، فریاد مطالبات اقتصادی در غرب و بیداری اسلامی در خاورمیانه همگی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به نام‌گذاری آخرین جمعه روز قدس توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب به نام روز قدس گفت: روزه و رمضان از جمله عوامل وحدت‌آفرین بین تمام مذاهب اسلامی بوده و شاید علت این انتخاب، همانندی آن با اعلام برائت از مشرکین در سرزمین وحی باشد.

وی ادامه داد: این امر نشانگر این است که ما باید نقاط قوت و وحدت بین مسلمانان را شناخته و آنها را احیا کنیم و نیز بدانیم که امام راحل(ره) سعی داشت با ایجاد وحدت میان همه فرق مسلمان، نخستین قبله‌گاه مسلمانان را نجات دهد.

رضوی‌مهر با بیان اینکه هرگاه خطری برای دین و مظاهر اسلامی به وجود آید مسلمانان آماده مبارزه و مطالبه حق خویش هستند عنوان داشت: به وسیله پافشاری و استقامت در راه حقیقت و با الهام از آیات قرآن مجید، پایداری مسلمانان تا در هم شکستن استکبار و صهیونیسم ادامه خواهد داشت.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با ارتباط میان نماز جمعه و راهپیمایی روز قدس گفت: نماز سیاسی عبادی جمعه نیز همانند این راهپیمایی یکی از محورهای وحدت و مبارزه با استکبار محسوب می‌شود و مردم مسلمان ایران در این روز علاوه بر حضور در راهپیمایی، از بیانات روشنگرانه خطیب جمعه بهره‌مند می‌شوند و در همایشی وسیع و سراسری علیه نسل‌کشی اسرائیل به پا می‌خیزند.

وی افزود: مرگ استکبار نزدیک بوده و هر دولتی که سرنوشت خود را به اسرائیل گره بزند در منطقه با شکست روبه‌رو می‌شود.

رضوی‌مهر با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نمایش وحدت و انسجام بین همه مسلمانان است خاطر نشان کرد: در این روز همه مسلمانان با نشان دادن اتحاد و همدلی خود پایه‌های رژیم غاصب اسرائیل را به لرزه در خواهند آورد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول