اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بستان‌آباد:

روز قدس، روز جهانی بیداری ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بستان‌آباد با تاکید بر حضور پرشور و میلیونی مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس به یک روز جهانی بیداری ملت‌ها تبدیل شده است.

روز قدس، روز جهانی بیداری ملت‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، غلامرضا نوری در جمع مردم بستان‌آباد اظهار کرد: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل(ره) و نمادی از وحدت مسلمین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است و به مردم و مسلمانان جهان جان تازه می‌‌بخشد.

نماینده مردم بستان‌آباد روز قدس را روز حمایت از مستضعفان جهان دانست و اضافه کرد: این روز با ابتکار امام خمینی(ره) به یک روز جهانی تبدیل شده است و مردم مسلمان و نوع‌دوست ایران باید همواره پرشورتر از گذشته در راهپیمایی این روز شرکت کنند و با این حضور وحدت خود با دیگر مسلمانان را به نمایش بگذارند.

وی روز قدس امسال را به دلیل بیداری اسلامی منطقه و احساس تعلق خاطر بیشتر فلسطین به جهان اسلام بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: روز قدس امسال با سرنوشت مردم کشورهای منطقه که درگیر خیزش‌های اسلامی هستند ارتباط تنگاتنگ و معنی‌دار پیدا کرده است.

نوری در ادامه به بیان فلسفه حضور در راهپیمایی روز قدس پرداخت و بیان داشت: از مهم‌ترین برنامه‌های راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام است که حضور گسترده در راهپیمایی می‌تواند به خوبی این موضوع را به گوش جهانیان برساند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور، آزادگان را نماد مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ایستادند و آزادگان نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت سوریه گفت: ربایش 48 زائر ایرانی در سوریه، جنایتی است که با حمایت مستقیم دولت‌های حامی تروریست‌های سوریه و به ویژه آمریکا صورت گرفت و ملت ایران مسئول اصلی ربوده شدن زائران ایرانی را دولت آمریکا و حامیان جنایتکارش می‌داند.

نوری با اشاره به اقدامات اخیر دستگاه دیپلماسی کشور در رابطه با احضار سفیر سوئیس در ایران خواستار آزادی هرچه سریع‌تر این 48 زائر ربوده شده در سوریه شد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول