اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان:

روز قدس نویدبخش جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز جمعه اعلام کرد: روز قدس نویدبخش جهان اسلام و نابودی استکبار جهانی است.

روز قدس نویدبخش جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیانیه روز جهانی قدس آورده است: قدس نخستین قبله‌گاه مسلمانان و محل معراج رسول‌الله (ص) امروز اسیر چنگال ظالمانی است که در کشتار انسان‌های بی‌گناه و زنان و کودکان هیچ ابایی ندارند.

این بیانیه می‌افزاید: قدس سرزمین اصلی و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی با دستان صهیونیست‌ها، 60 سال است که به اشغال آن دست زده و به خاطر نجات مظلومان این سرزمین از چنگال ظالمان صهیونیسم بود که پیر فرزانه انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد، روزی که نویدبخش جهان اسلام و نابودی استکبار جهانی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: روز قدس نماد آزادیخواهی و استقلال طلبی ملتی است که می‌خواهد سربلند و آزاد زندگی کند، روز قدس روز همبستگی جهان اسلام و اعتراض به رژِیم سفاک و غاصب صهیونیستی است که سال‌هاست با حمایت دولت‌های مستکبر به جنایت و ظلم علیه مردم و سرزمین فلسطین مشغول است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از ملت فهیم، بصیر و همیشه در صحنه استان کرمان دعوت به عمل می‌آورد تا بار دیگر با مشت‌های گره کرده و عزمی راسخ در راهپیمایی وحدت‌بخش و دشمن‌شکن روز جهانی قدس حضوری معنوی و پرشور داشته باشند.

در پایان بیانیه آمده است: بی‌شک حضور زنان و مردان بیدار استان کرمان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس ضمن حمایت از انقلاب انتفاضه، تجدید بیعت دوباره با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌‌ای است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول