اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دشمنان را مرعوب می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس از سوی کسانی که مؤسس این نظام بودند و پرچم اسلام را برافراشتند دشمنان را مرعوب می‌‌کند.

حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دشمنان را مرعوب می‌کند

مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار کرد: بر اساس فرمان امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید در این روز برای وحدت همه اقشار جامعه به ویژه مسلمانان جهان با یکدیگر متحد شوند و فریاد خود را علیه دشمنان بلند کنند.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه رژیم صهیونیستی که پیش از پیروزی انقلاب داعیه شعار از نیل تا فرات را داشت گفت: رژیم صهیونیستی امروز در دیوارهایی خود را محصور کرده و تنها به فکر موجودیت خود است.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که به نوعی می‌خواستند ارتباطات، مراودات و هم‌پیمانی با اسرائیل داشته باشند امروز شکست خورده یا در حال فرو ریختن هستند.

مهدوی‌نژاد عنوان داشت: امروز جبهه بزرگ جهان اسلام در حال شکل‌گیری است و هر روز این صف مستحکم‌تر شده و زوال، نابودی و از هم‌پاشیدگی جبهه کفر مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: بدون تردید همه مردم به ویژه مردم شریف، بصیر و آگاه استان قم که در همه عرصه‌ها پیشگام و پیش‌قراول بوده‌اند، در این عرصه نیز نمایش عظیمی خواهند داشت.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس همه مستضعفان را شاد می‌‌کند و کسانی‌ که در برابر نظام و انقلاب ایستاده‌اند شکست می‌خورند.

وی یادآور شد: امروز به طور کامل نبرد ما با دشمن بسیار به یکدیگر نزدیک شده و همگان مصاف جبهه حق و باطل را مشاهده می‌کنند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به نقشه‌های و دسیسه‌های دشمنان گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی و نقشه‌های زیاد در حال اداره جهان بودند اما امامی بزرگوار در برابر آنها قیام کرد و تمام برنامه‌هایشان را به چالش کشید و ما نیز باید همان نگاه بلند و آرمانی راه امام و شهدا را دنبال کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان پیوسته در حال به چالش کشیدن این نوع دیدگاه هستند بنابراین باید تلاش کنیم که نگاه امام خمینی(ره) را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) عنوان داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس از سوی کسانی که مؤسس این نظام بودند و پرچم اسلام را برافراشتند دشمنان را مرعوب می‌‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول