اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد:

روز قدس جزو شاخص‌های اصلی خط امام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستان‌آباد گفت: روز قدس بزرگ‌ترین نماد همبستگی مسلمانان جهان و از آرمان اصلی انقلاب اسلامی و جزو شاخص‌های اصلی خط امام است.

روز قدس جزو شاخص‌های اصلی خط امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان ضمن اشاره به اهمیت حضور همگان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: بیش از 60 سال است که بخشی از خاک مسلمانان در اشغال صهیونیست‌ها قرار گرفته است و قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان از این امر جریحه‌دار است، ولی متاسفانه همه نهادهای بین‌المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده‌اند.

گل‌محمدزاده تصریح کرد: سکوت این نهادها نشانگر حضور قدرتمند لابی صهیونیستی در بین آنها است و عامل اصلی تداوم اشغالگری صهیونیست‌ها همین حمایت نهادهای بین‌المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل و به ویژه آمریکا است و امسال نیز فشارهای وارده بر سوریه در راستای شکست دادن عقبه مقاومت است.

فرماندار بستان‌آباد گفت: خوشبختانه با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جرقه‌ای بزرگ در سیر مبارزات مردم فلسطین ایجاد شده و از سی و سه سال گذشته تاکنون اسرائیلی‌ها چاره‌ای جز عقب‌نشینی از مواضع قبلی خود نداشتند و شعار معروف از نیل تا فرات به گورستان تاریخ صهیونیست‌ها سپرده شد و موج بیداری اسلامی مردم در کشورهای مختلف صهیونیست‌ها را بیش از پیش درمانده کرده است.

وی به نقش تاثیرگذار و بی‌بدیل امام خمینی(ره) در زنده نگه داشتن موضوع فسلطین اشاره کرد و گفت: ابتکار ارزنده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، این روز را به بزرگترین نماد همبستگی جهان تبدیل کرد و همه ما وظیفه داریم این یادگار بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) را زنده نگه داریم.

گل‌محمدزاده از آمادگی مردم شهرستان بستان‌آباد برای حضور هرچه باشکوه‌تر در راهپیمایی امسال روز قدس خبر داد و گفت: دشمن تلاش می‌کند حساسیت روز قدس را کاهش دهد ولی ان‌شاءالله به زودی با نابودی غده سرطانی اسرائیل آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی و به امامت ولی امر مسلمین جهان اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول