اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام آیت‌الله واعظ‌طبسی:

حضور امت مسلمان در روز قدس پاسخی در مقابل تهدیدات صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت روز قدس آورده است: هسته‌های مقاومت اسلامی در لبنان و به ویژه سوریه مورد هجمه و تهدیدات صهیونیسم قرار گرفته و ضرورت حضور امت اسلامی در این مقطع تاریخی نمایان شده است.

حضور امت مسلمان در روز قدس پاسخی در مقابل تهدیدات صهیونیسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی در بیانیه خود به مناسبت گرامیداشت روز قدس آورده است: جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت‌الله، مومنانی را که یکی از ماه دل‌های خود را با عبادت و بندگی حضرت حق نور و صفا بخشیده‌اند، برای آزادی قبله اول مسلمین از چنگال دشمنان دین خدا و انسانیت فرامی‌خواند.

اینک و در این برهه حساس از تاریخ که معمار روشن‌بین انقلاب اسلامی ایران و رهبری داهیانه ولی‌امر مسلمین جهان و امام جامعه اسلامی، درخت بیداری اسلامی در جغرافیای گسترده خود ثمره‌های شیرینی داده و روز به روز به وسعت دایره این پدیده عصر حاضر افزوده می‌شود.

از سوی دیگر هسته‌های مقاومت اسلامی در لبنان و به ویژه سوریه مورد هجمه و تهدیدات امپریالیسم جهانی و صهیونیسم خبیث قرار گرفته، ضرورت حضور امت اسلامی در اقصی نقاط جهان در صحنه اعلام انزجار و خشم از عملکرد شیاطین و دشمنان خون‌آشام در این مقطع تاریخی بیش از پیش نمایان است.

بدون شک با هدایت خداوند و مجاهدت امت اسلام، قدس شریف، قبله اول مسلمین جهان به دامن اسلام باز می‌گردد و این وعده الهی محقق می‌شود و این پاره تن امت اسلام محل عبادت و تجلی وحدت همه موحدان و خداپرستان خواهد شد.

هم‌چنان که امروزه به حمدالله فکر و دوراندیشی امام راحل عظیم‌الشأن در برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس به بار نشسته و پس از حدود 33 سال، ثمرات مبارک و مستمر آنرا در جای جای سرزمین‌های اسلام و دیگر نقاط جهان مشاهده می‌کنیم.

یاری ندای مظلومیت شیعیان مظلوم بحرین و مسلمانان مورد ستم میانمار نیز امت اسلامی را به خیزشی سراسری در روز قدس فرامی‌خواند، باشد که به یاری خداوند متعال و کمک و عنایت ویژه حضرت ولی‌عصر -ارواحنا فداه- طلوع صبح ظهور آن عزیز به زودی زود محقق شود، مستضعفان عالم بر مستکبران غلبه و نصرت یابند و پرچم شکوهمند انقلاب به دست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به یگانه در بازمانده خاندان رسالت و منتقم آل‌الله تقدیم شود.

اکنون از عموم مردم مومن و روزه‌دار خراسان و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به ویژه حضرات آیات علمای اعلام و روحانیت معظم، خانواده معزز شهدا و ایثارگران، مسئولان، دانشگاهیان، فرهنگیان و اصناف دعوت نموده تا با احساس مسئولیت و با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، هم‌چون گذشته ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسخ دندان‌شکن به زمزمه‌های بدخواهان و کج‌اندیشان، ندای آزادی مسلمانان و اماکن مقدسه مسلمین را سر داده و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول